עם או בלי חזייה? בר רפאלי משגעת בחליפה פתוחה

לאירוע של מגזין ELLE הספרדי הדוגמנית לבשה חליפת שני חלקים טרנדית של המותג בוטגה ונטה. רפאלי מצטרפת לשלל הפשניסטות שמיישמות בהצלחה את טרנד החליפה הפתוחה ואפילו סיפקה הצצה למדידות בחדר ההלבשה, כשהיא לובשת את החליפה כמו שהיא- פתוחה, וללא שום חלק תחתון. אהבנו ברמות

מאת  | ‏ 24 אוקטובר 2022

הצצה למדידות בחדר ההלבשה רגע לפני האירוע (צילום: אינסטגרם barrefaeli@)

הצצה למדידות בחדר ההלבשה רגע לפני האירוע (צילום: אינסטגרם barrefaeli@)

בשבועות האחרונים בר רפאלי חזרה לפקוד אירועי אופנה מסביב לעולם, כשהיא מספקת רגעי גלאם מהז'אנר הבינלאומי שחסרו לנו כל-כך בזמן הקורונה. אחרי שפקדה את שבוע האופנה בניו יורק, רפאלי עלתה שוב על מטוס והתייצבה לערב גאלה חגיגי למטרות צדקה של מגזין ELLE הספרדי, שנערך בבירה מדריד.

 הלוק הנבחר לאירוע היה לא פחות ממושלם והורכב מחליפת שני חלקים של בית האופנה בוטגה ונטה. הצבע הכחלחל הבהיר הדהד את עיניה המהפנטות של רפאלי, השיער שעוצב בגלים לצד העניק למראה הביוטי טוויסט עדין והשלים את האיפור הנקי.

 צבע הורס וגזרה רותחת (צילום:  Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

צבע הורס וגזרה רותחת (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

 החליפה לוקטה עבור רפאלי בבוטיק 'אמור' שבכיכר המדינה על ידי הסטייליסט הצמוד סיימון אלמלם, בחירה שהלמה אותה מאוד מבחינת הצבע, אבל גם מבחינת הגזרה המעולה והטרנדית של הז'קט והמכנסיים הרחבים. למרות שבאירוע החליפה נלבשה עם חזייה שחורה מתחת, רפאלי נתנה הצצה למדידות בחדר ההלבשה, כשהיא לובשת את החליפה כמו שהיא- פתוחה, וללא שום חלק תחתון.

 מראה החליפה הפתוחה והחזייה הוא ללא ספק מהחמים ומהמוצדקים של החודשים האחרונים. רפאלי מצטרפת לשורה של פשניסטות שאימצו את המגמה בהצלחה יתרה והביאו למיקסום אופנתי את המתח שבין המחויט והמהוגן לחשוף והסקסי.

הגרסה נטולת החזייה (צילום: אינסטגרם barrefaeli@)

הגרסה נטולת החזייה (צילום: אינסטגרם barrefaeli@)

 

אהבנו את הטוויסט של השביל בצד בשיער (צילום:  Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

אהבנו את הטוויסט של השביל בצד בשיער (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

לוק פשוט מושלם (צילום:  Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

לוק פשוט מושלם (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה