האם זה הלוק הכי יפה ורותח של מגי אזרזר?

לאירוע של תיאטרון בית ליסין השחקנית לבשה שמלת פרנזים יפה במיוחד של המעצב אלון ליבנה. החלק התחתון והדרמטי של השמלה קיבל חיזוק ממחשוף פיסולי ושקפקף שהחמיא לאזרזר מאוד. לצילומי קמפיין שנערכו בימים האחרונים היא לבשה עוד לוק שחור ומחמיא שמתבסס על אוברול צמוד בגזרה סופר טרנדית של הרשת הנגישה מנגו. נוותר מראש על ההכרעה איזה מהמראות היה מוצלח יותר

מאת  | ‏ 18 ספטמבר 2022

בפעם האחרונה שכתבנו כאן על לוק של מגי אזרזר, התרכזנו ביכולת הנדירה שלה לקחת גופיית סבא פשוטה ומינימליסטית ולהיראות איתה הכי רוקנרול שיש. בימים האחרונים השחקנית נתנה לנו תזכורות ליכולות האופנתיות שלה גם במחוזות הגלאם עם שני לוקים מהחלומות.

 הלוק הראשון מככב אולי בצילומי קמפיין מסחריים, אך אין ספק שהיינו יכולים לדמיין אותו יושב בול על אזרזר גם בפרמיירה, השקה או אירוע חגיגי פרטי. היא נראתה בשיא עם אוברול שחור וצמוד של מנגו המתכתב עם טרנד הכתפיות המוצלבות שהתחבב לאחרונה על מפורסמות רבות. על הסטיילינג של הלוק הזה אחראי ראובן כהן, ששידך לפריט הדרמטי תסרוקת אסופה ועגילי סטייטמנט גדולים.

אוברול צמוד ולוהט במיוחד (צילום: אינסטגרם magi_azarzar_sabag@)

אוברול צמוד ולוהט במיוחד (צילום: אינסטגרם magi_azarzar_sabag@)

 הלוק השני שלשמו התכנסנו שימש את אזרזר לאירוע של תיאטרון בית ליסין. היא נצמדה לתסרוקת האסופה והנמוכה ולעגילי הבלינג, אבל בגזרת האאוטפיט כיכב פריט יפהפה אחר.

 במקום לבחור בשמלה שחורה וקטנה, מגי הלכה על האופציה של שמלה שחורה גדולה מהחיים. אלון ליבנה חתום על העיצוב האלגנטי של שמלת המקסי עם הפרנזים, שחוץ מהדרמה של החלק התחתון שלה, מתאפיינת גם במחשוף שקוף פיסולי ומרשים. שרוולים עם נפח וקשירה באזור המותן מוסיפים לשמלה עוד עניין- והתוצאה אלגנטית במיוחד אבל בו בזמן רותחת.

השאירו תגובה