לורן סנצ'ז הגיעה עם ג'ף בזוס לפרמיירה בלוק שאי אפשר להתעלם ממנו

העיתונאית והמגישה בת ה-52 הפכה מוכרת ומסוקרת במיוחד מאז שהחלה הזוגיות שלה עם האיש השני הכי עשיר בעולם, וכך גם הופעותיה הפומביות זוכות לתשומת לב אופנתית העוסקת בשאלת יחסי הגומלין שבין כסף לטעם טוב. הפעם בעיקר נהיה ברור מהי הגזרה המועדפת עליה ולמה

מאת  | ‏ 1 ספטמבר 2022

לורן סנצ'ז וג'ף בזוס בפרמיירת שר הטבעות

(צילום: GettyImages, Karwai Tang/WireImage)

בפעם הקודמת שלורן סנצ'ז התלוותה לבן זוגה ג'ף בזוס בבילוי פומבי חגיגי, היא הצליחה לתפוס את תשומת לבנו עם אאוטפיט לא צפוי במיוחד, שכלל שמלה לבנה וצמודה בגזרה מפתיעה ובשילוב נועז עם תיק קלאץ' אדום וסנדלי זהב. הפעם היא מגיעה עם הבויפרנד שהוא גם האיש השני הכי עשיר בעולם לפרמיירה הלונדונית של "שר הטבעות", הסדרה החדשה מבית רשת אמזון אותה הוא ממנכ"ל, שמתהדרת גם היא בתואר נחשק מתחום הנהלת החשבונות – ההפקה הכי יקרה בהיסטוריה של הטלוויזיה, עם השקעה של כמיליארד דולר.

אז אין באמת טעם לנסות ולהסוות את זה: הסיפור כאן הוא כסף. לורן סאנצ'ז מעניינת אותנו כי יש לה, ככל הנראה, גישה חופשית לכל הכסף שבעולם – והאופן שבו היא בוחרת להתלבש ביחס לעובדה הזאת, בשקלול גורמים כמו "טעם טוב" לעומת "טעם יקר", הוא הדבר שמעסיק אותנו. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @nikkioh_presents

לפרמיירה בלונדון הגיעה סנצ'ז בשמלה אדומה מנצנצת עם כתף אחת, שסע קדמי וגזרה חובקת שהחמיאה לעבודה הקשה שהיא עושה בחדר הכושר (ובאינסטגרם). למעשה, נדמה שהיא מהסוג שדוגל ב"סוס מנצח לא מחליפים" – כי לפני כשבועיים לבשה שמלה לבנה בגזרה זהה לפרימיירת הסדרה בלוס אנג'לס. 

הפעם בהחלט יצא לה יותר מסעיר, גם הודות לכך שאבזרה את הלוק בתכשיטי כסף ויהלומים, וסנדלי עקב תואמים. אז טעם יקר בהחלט יש כאן, אף שכרגע לא ברור מאיפה השמלה – כך שבדמיוננו סנצ'ז פשוט זימנה את החייט המלכותי למגוריה בארמון וציוותה "תעשה לי כמו הלבנה רק באדום נצנץ". התוצאה מוצלחת, אבל להבא נשמח לגבות את העניין הרכילותי-כלכלי שלנו בעוד קצת עניין אופנתי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lauren Sanchez (@laurenwsanchez)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LaPresse S.p.A. (@lapresseofficial)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gloria.hr (@gloria.hr)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Matthew Baron (@matthewbaronphoto)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lauren Sanchez (@laurenwsanchez)

 

השאירו תגובה