ברבי קרבית: קים לוהטת בשמלת מיני צמודה, אבל אנחנו נדלקנו על השיער

מסתמן שפרינט הקמופלאז' הצבאי עומד להיות טרנדי מתמיד בקרוב, ואפשר לסמוך על קים קרדשיאן שתהיה הסנונית המבשרת בחסות בלנסיאגה. ההצצה התורנית למתרחש בחדר הארונות שלה כוללת שמלה קצרה וצמודה, עקבים מינימליסטיים ותיק קטן-גדול, אבל ה"ברבי אפ-דו" שלראשה הוא החלק שהכי דחוף לנו להעתיק

מאת  | ‏ 30 אוגוסט 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

הלהיט About Damn Time של ליזו וכוריאוגרפיית הטיקטוק הוויראלית שנלווית אליו כבר ביססו את העובדה שלמותג החם של הרגע יש שם קיצור-חיבה חמוד, שרק מי שקרוב אליו מספיק מורשה להשתמש בו. במקרה של קים קרדשיאן היינו אומרות שהיא לא קוראת לבלנסיאגה כי בלנסיאגה באה אליה לבד, אבל גם היא העניקה לעצמה אתמול כינוי חדש והולם שמבוסס על אותו קיצור.

"בלנסי-ברבי", הגדירה את הקטגוריה בכותרת הפוסט שהעלתה אתמול, ובו היא מדגמנת שמלת מיני צמודה מאוד עם כתף אחת ופרינט הסוואה צבאי בגווני ורוד. את השמלה, שעוצבה במיוחד עבורה ומבשרת את טרנד הקמופלאז' שנסחף אלינו בגל הרטרו של שנות האלפיים המוקדמות, אבזרה קים בכפכפי עקב שקופים ומינימליסטיים של ייזי ותיק קטנטן ומנצנץ של פנדי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian Closet (@styleforkimk)

אבל האמת שאותנו הסעיר יותר מכל סידור השיער: "ברבי אפ-דו", הצטרף מעצב השיער כריס אפלטון לטרמינולוגיה עם פוסט שמתעד מקרוב את התסרוקת הגבוהה והמרושלת עם השוונצים הרחבים מקדימה. נחכה בסבלנות לסרטון ההדרכה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1)

השאירו תגובה