אחרי סערת השער הקודם, ניקול קידמן שוב מפתיעה בתמונות משוגעות

הכוכבת ההוליוודית בת ה-55 מסתמנת לאחרונה כדמות אדג'ית במיוחד מבחינה אופנתית, ואחרי שהלהיטה את הרשת עם הסט הפרובוקטיבי של מיו מיו, עכשיו היא פונה למותג המדובר של הרגע ולחגורת החצאית הקצרה אף יותר שלו

מאת  | ‏ 23 אוגוסט 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PERFECT (@theperfectmagazine)

בפברואר האחרון, ניקול קידמן הופיעה על שער מגזין וניטי פייר בסט מתוך קולקציית האולטרה-קרופ של מיו מיו. הקולקציה הזאת כבר הייתה שנויה במחלוקת לפני שהתפרסם השער הזה, אבל הוא הכניס את הדיון עליה להילוך מהיר, כשהתלונה העיקרית שנשמעה ברשתות החברתיות היא שהסט החושפני לא הולם את גילה של הכוכבת (שחגגה 55 ביוני האחרון).

רוב הביקורת שנשמעה כוונה לעבר אנשי הסטיילינג, אבל כמה חודשים מאוחר יותר ניקול הרגיעה את הרוחות והבהירה שמדובר בבחירה שלה, שהיא הייתה אמורה ללבוש מראה אחר לחלוטין על השער, אבל "התחננה" ללבוש את הסט המדובר, והסטייליסטית בכלל הופתעה מכך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nicole Kidman (@nicolekidman)

עכשיו קידמן חושפת את השרירים שלה בשער והפקה נוספת, הפעם של מגזין Perfect. על השער היא לובשת את חצאית החגורה של דיזל שעוררה עניין רב כשהוצגה על המסלול במילאנו, ובתוך ההפקה היא לובשת טופ וג׳ינס של דיזל שיגיעו בחורף לארץ כחלק מהקולקציה החדשה.

אבל זה לא נגמר שם – ההפקה חוגגת את גלן מרטנז, המנהל הקריאייטיבי של דיזל שאחראי להיסטריה הנוכחית סביב המותג, וכשניקול לא לובשת דיזל, היא לובשת יצירות שלו מתוך קולקציית הקוטור שעיצב עבור גוטייה, כולל שמלת העירום הצבעונית והמפורסמת.

ניקול קידמן בפרפקט מגזין

צילום: מתוך אינסטגרם, nicolekidman

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JP (@jp_modee)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Glenn Martens (@glennmartens)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Eleanor Grand (@kegrand)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cinema and stuff (@cinema__forever_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vas (@vasthalis)

 

השאירו תגובה