אנג'לינה ג'ולי יצאה מהבית עם פיג'מה ונראתה מושלם

צלמי הפפראצי מספקים לנו היכרות עם הסטייל היום-יומי הנינוח והמשגע של אנג'י, כשהפעם היא הפתיעה עם לוק שדה תעופה המורכב מחליפת משי בגוון חום וכפכפים של בית האופנה האיטלקי ולנטינו. מלבד המחירים הלא נגישים של הפריטים, אין ספק שמדובר במראה שנשמח מאוד לאמץ לטיסה הבאה שלנו. קיבלנו השראה ויצאנו לחפש חלופות נגישות

מאת  | ‏ 31 יולי 2022

ג'ולי הורסת בפיג'מה וכפכפים של ולנטינו. צילום: Splash News

ג'ולי הורסת בפיג'מה וכפכפים של ולנטינו. (צילום: Splash News)

במשך שנים, אנג׳לינה ג׳ולי הייתה מלכת השטיחים האדומים, וסיפקה לא מעט רגעים אייקוניים בטקסים ובפרמיירות, בין אם מדובר בשמלה עם שסע או נשיקה על הפה עם אחיה.

 בשנים האחרונות, אנג׳י לוקחת על עצמה פחות תפקידי משחק ומקדישה את זמנה לעשייה פילנתרופית ולאימהות. בהתאם, הנוכחות שלה באירועים הוליוודיים הצטמצמה, אבל היי, תמיד אפשר לסמוך על צלמי הפפראצי שיעקבו אחריה לכל מקום ויתעדו את התלבושות שלה.

סגנון יומיומי פשוט הורס. (צילום: Splash News)

סגנון יומיומי מדויק ונינוח. (צילום: Splash News)

 כך גילינו את הצד השני של הסטייל של אנג׳י – סגנון יומיומי נוח אבל איכותי, מלתחה שמלאה בגזרות נינוחות ופלטת גוונים ניטרלית ובגדול – בגדים שמעידים על שקט ושלווה פנימית. קחו לדוגמה את לוק שדה התעופה האחרון שלה, שלבשה ביום חמישי בלונדון – חולצה ומכנסי פיג׳מה חומים ושיקיים במיוחד, שבאמת חבל לבזבז על לבישה בבית הרחק מעיני הציבור. ולא מדובר בסתם עוד פיג׳מה, אלא של ולנטינו – החולצה והמכנסיים עשויים משי, וכל פריט בנפרד עולה מעל ל-7,000 ש״ח.

 אנג׳י השלימה את הסטיילינג הנינוח-אך-יוקרתי עם כפכפים חומים, גם הם של ולנטינו, ותיק שק גדול של סן לורן שהוא טרנד משמעותי בפני עצמו. מלבד המחירים הלא נגישים בעליל, אין ספק שמדובר במראה שכדאי מאוד לשחזר בטיסה הבאה שלנו.

גם את הכפכפים היינו שמחות לאמץ. (צילום: Splash News)

גם את הכפכפים היינו שמחות לאמץ. (צילום: Splash News)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Angelina Jolie (@angelinajolie_style)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Angelina Jolie (@angelinajolie_style)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Angelina Jolie (@angelinajolie)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Angelina Jolie (@angelinajolie)

השאירו תגובה

 

  • סליחה כן אבל אם לומר את האמת זה שהכל נראה משוק הכרמל או סתם מאיזה חנות כל הבגדים שלהם ושם כמובן תוקעים להם מחירים כי הם יכולים להרשות לעצמם ויש מי 'מתעשר על חשבונם חחח ולנטינו איב סן לורן הכל בולשיט האצבעות שלה עקומות יש לה כבר קמטים מה 'חשוב זה היופי והגוף וזה לא נשאר לנצח וזה מה 'עצוב בכל זה כולם בסיכום מזדקנים לאט ובטוח מה שהכי חשוב זה בריאות ולא סוג הבגדים

    מאת: אחד מעשיר את השני |‏ 1 באוגוסט 2022 | 15:52