ורד מלבלב: סופיה בוש התחתנה בשמלה בלתי נשכחת

חכו עם הגוגל - אתם מכירים אותה מ"מגרש ביתי", סדרת הלהיט מתחילת שנות האלפיים, שעל הסט שלה גם הכירה את בעלה הראשון - צ'אד מייקל מארי. לפני חודש נישאה בוש בת ה-40 בשנית, ואיך שאמרה כן להצעת הנישואים כבר ידעה איך תיראה השמלה שלה. התוצאה היא אחת היפות והמיוחדות שראינו

מאת  | ‏ 17 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sophia Bush Hughes (@sophiabush)

תמיד כיף להיזכר פתאום בקיומם של אנשים שקצת שכחנו, ומראה פניהם מעורר בנו פתאום איזו נוסטלגיה חמימה – והרבה יותר כיף כשזה קורה במסגרת אחת החתונות היפות שראינו, עם אחת משמלות הכלה הכי מיוחדות ובלתי נשכחות שנתקלנו בהן. זה המקרה עם הכלה הטרייה סופיה בוש – שחקנית, מפיקה ואקטיביסטית שזכורה במיוחד מסדרת הלהיט "מגרש ביתי", ושגם נישואיה הקודמים עוררו לא מעט עניין, כשהתחתנה עם החבר לקאסט והחתיך האולטימטיבי של תחילת שנות האלפיים, צ'אד מייקל מארי.

אבל הנישואים ההם נמשכו שנה בלבד, ולפני כחודש התחתנה בוש בת ה-40 עם יזם הנדל"ן גרנט יוז (שאינו יו גרנט, אף שלרגע קיווינו). בוש ויוז הם התגלמות הביטוי השחוק "אהבה בימי קורונה": עם תחילת המגיפה החלו הידידים הוותיקים להחליף ספרים, מאמרים והמלצות תרבותיות, שקעו לשיחות וידאו ארוכות ועמוקות ולבסוף גם החלו לצאת בעולם האמיתי. גרנט שלף טבעת לפני כשנה על רקע אגם קומו, ובוש מספרת לווג שכבר באותו רגע ידעה בדיוק איך תיראה השמלה שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sophia Bush Hughes (@sophiabush)

"ראיתי תמונה של איזו שמלה של המעצבת מוניק לולייה, והיה לי רעיון ליצור גרסה מותאמת אישית עם הדפס שישלב את המורשת של שתי המשפחות שלנו: פרחים מקליפורניה, אוקלוהומה ואיטליה". בוש מיד יצרה קשר עם מוניק לולייה ושאלה אם תוכל להגשים לה את החלום הזה. "כמובן!", השיבה המעצבת, והשתיים יצרו יחד את הפרינט שכולל ורדים מאוקלוהומה, פרגים כתומים מקליפורניה וזיתים ירוקים מאיטליה. הן אפילו סרקו תמונה של הדבורים שבני הזוג מגדלים יחד בכוורת – "הפרויקט הזוגי הראשון שלנו" – ושילבו אותן בהדפס.

השמלה עצמה היא התגלמות הרומנטיקה, עם מחשוף כתפיים עמוק, שרוולים תפוחים ושובל ארוך שנראה כמו מפל של פרחים. את הלוק השלימו עקבים של לולייה בגוון אפרסק עדין. בוש וגרנט התחתנו בטולסה, אוקלוהומה – מולדתו של החתן, והכלה הייתה יפהפיה במיוחד בשיער אסוף בפשטות קלאסית ואיפור רך וטבעי על פי שם הקוד "ורד מלבלב". ביום הגדול ענדה סופיה עגילי יהלומים בצורת פרחים ואת טבעת האירוסין שלה. "השמלה לא הייתה צריכה שום דבר אחר", היא אומרת וצודקת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Monique Lhuillier (@moniquelhuillier)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Grant Hughes (@grant_hughes_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MATTHEW COLLINS (@matthewstylist)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Afton Williams (@afton)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by nia linder batts (@nialauryn)

השאירו תגובה