לזה לא ציפינו: ניקול קידמן עושה קים קרדשיאן בלוק מפתיע

תצוגת הקוטור של בלנסיאגה נפתחת ברגעים אלה בפריז, ואנחנו מקוות שקים לא נעלבת - אבל עכשיו אנחנו בעיקר סקרניות לראות את הלוק שהשגרירה החדשה ניקול קידמן עומדת ללבוש. ואגב, עם כל הכבוד לשתיהן - האאוטפיט של נורת' הכי מרגש

מאת  | ‏ 6 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

עם כל הכבוד לפיט דיווידסון, צריך לזכור שמערכת היחסים הכי יציבה ומחייבת של קים קרדשיאן בימים אלה היא עם דמנה וסאליה, המעצב והמוח של בלנסיאגה. שיתוף הפעולה הזה כל כך ממושך, עקבי ופורה, עד שכבר נראה סביר יותר לשנות את שם המותג ל"בלנסיאקים" או משהו. 

אז איך יודעים שבאה תצוגת הקוטור של בית האופנה בפריז? מסתכלים סביב-סביב ורואים את קים מגיעה למדידות בלוק החימום המקדים: טייץ הסטילטו האופייני שכבר יש לה בוורוד ובשחור – הפעם בצהוב ניאון, בשילוב חולצת קמופלאז' ותיק כסוף מדגם "קאגול" הפופולרי. כל זה טוב ויפה, והכי יפה מצידה של קים לתת לנורת' לגנוב את ההצגה בקלילות, עם ז'קט בומבר מדליק שזוהה מיד כאותו אחד שאבא קניה לבש ב-2008. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward)

אלא שקצת לאחר מכן התברר שקים ונורת' הן ממש לא אורחות הכבוד היחידות בתצוגה, כשלא אחרת מאשר ניקול קידמן תועדה גם היא מגיעה למדידות. לא מעט מותגים הולכים לאחרונה על שיטת "אמץ כוכב הוליוודי איקוני" – לפראדה זה עבד מדהים עם ג'ף גולדבלום – והרכש החדש של בלנסיאגה בהחלט נראה מבטיח מהבחינה הזאת.

כבר תקופה שקידמן בת ה-55 מדגמנת סטייל נועז ומתקדם (ראו ערך הסט המיניאטורי של מיו מיו), והלוק הנוכחי – ג'ינס נמוך ורחב, בגד גוף שחור צמוד ומשקפי הפפיון החייזריים שקים כמעט הצליחה לנרמל – בהחלט עובר כ"יציאה" מפתיעה כשהוא עוטף אותה בוויב עתידני ומרענן, ובעיקר מעורר בנו הרבה סקרנות כלפי מה שהיא עומדת ללבוש לתצוגה עצמה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BROKEN GALERIÉ (@brokengalerie)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga by Demna (@demnagram)

 

השאירו תגובה