המלכה לטיסיה חושפת זרועות שריריות בלוק אלגנטי מהחלומות

לגאלה חגיגית בארמון בת המלוכה לבשה שמלה שחורה וקלאסית. היא נראתה נהדר עם תסרוקת אסופה ומחמיאה, וכמו תמיד לא מעט מהתגובות התייחסו דווקא לידיים החטובות שנחשפו בעיצוב נטול השרוולים

מאת  | ‏ 29 יוני 2022

לוק קלאסי ועל זמני. (צילום:  Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

לוק קלאסי ועל זמני. (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

לטיסיה מלכת ספרד היא אישה שלא מפחדת מצבעוניות עזה. רק לאחרונה היא הוכיחה זאת שוב בשמלה עם גזרה מפתיעה בצבעוניות ורודה ועזה. למרות זאת, כבת מלוכה עם קילומטרז' עשיר מול המצלמות, היא מודעת לכוחה האלמותי של שמלה שחורה טובה.

 את הידע והניסיון האופנתי שלה, היא רתמה אמש לאירוע שנערך במדריד לכבוד פסגת מנהיגי נאט"ו. הרויאלית נראתה נהדר בשמלה שחורה וקלאסית מבית המותג הספרדי The 2nd Skin. זו לא הפעם הראשונה שלטיסיה לובשת את השמלה המעוטרת בשני פפיוני ענק בחזית- רק בחודש אוקטובר האחרון היא בחרה בדיוק באותה שמלה לטקס הענקת פרסים.

שיער אסוף שזור שערות לבנות. צילום:  Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

שיער אסוף שזור שערות לבנות. (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

 הלוק הדרמטי של המלכה בלט בתמונות המשותפות עם אורחי הגאלה המפוארת שנערכה בארמון המלכותי. ג'יל ביידן זהרה בחליפה מחויטת לבנה וקונטרסטית (שקצת הזכירה את הלוק הלבן שלטיסיה לבשה לביקור משותף במרכז פליטים באותו הבוקר), ובריז'יט מקרון הכניסה קצת צבע לארמון עם שמלה מחמיאה בגוון טורקיז בעלת שרוולי בלון.

 הסטיילינג המשלים של הלוק של לטיסיה היה מדויק. השיער נאסף בעדינות כדי לתת את הבמה לעגילים, ובגזרת הנעליים כיכבו הפעם מנולו'ז משגעות מדגם סלינג-בק. כמו תמיד, התגובות ללוק התחלקו בין מחמאות והרמות כלליות, לנוהל הספציפי הרגיל- הבעת קנאה עזה בזרועות השריריות החשופות שלה.

קלאסית ומהממת. (צילום:  Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

אלגנטית ומהממת. (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

נעלי מנולו משגעות. (צילום:  Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

נעלי מנולו משגעות. (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

יפה גם בלבן- מוקדם יותר באותו הבוקר. (צילום:  Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

יפה גם בלבן- מוקדם יותר באותו הבוקר. (צילום: Carlos Alvarez לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה