אנחנו קצת בשוק ממה שראינו בסטורי של אסף אמדורסקי

עכשיו כשסטטיק ובן אל עזבו את שולחן השופטים של "הכוכב הבא", ניכר שמישהו כאן מתכוון להסתער על משבצת אושיית הסטייל המשוגעת (אבל יש לו עוד מה ללמוד מבראד פיט). וגם: הכוכבת הגדולה בהיסטוריה קמה לתחייה על שער מגזין מיוחד, אן הת'אוויי רותחת מאי פעם בהפקת אופנה היסטרית וג'וליה פוקס, ובכן, עושה ג'וליה פוקס

מאת  | ‏ 24 יוני 2022

אסף אמדורסקי

צילום: מתוך אינסטגרם, @amdursky, @benzeiger

אהבה חדשה
בזמן שעפנו כאן על הג'ינס של נינט ועל החזייה של קרן פלס, התחלנו לקלוט שעל סט הצילומים של "הכוכב הבא" משתוללת בימים אלה התרחשות אופנתית לא פחות ואפילו יותר מסעירה, וקוראים לה אסף אמדורסקי. 

סטטיק ובן אל ארזו את גלימות הניטים המנומרות שלהם ופרשו משולחן השופטים, מפנים את המקום לרן דנקר שאוהב לשיר על שמלות וללבוש מכופתרות – ואמדורסקי כנראה הבין שזה הזמן שלו לזרוח כל כך חזק עד שהוא חייב להתגונן מעצמו עם משקפי ספורט של דיור. הקשר שלו לאופנה וסטייל תמיד היה נוכח וברור, כמו גם פוטנציאל האיקוניות הטמון בדמות הרוקסטאר הדקיק, אבל ההרפתקה שהוא יוצא אליה עכשיו יד ביד עם הסטייליסט בן זייגר היא משהו שלא ראינו מגיע.

אסף אמדורסקי

צילום: מתוך אינסטגרם, @amdursky, @benzeiger

מהסטוריז של השניים בימים האחרונים עולה קו ברור ומופרע, כשאמדורסקי לובש מין דמות קלאבר אנדרוגיני באווירת פסיכדליה של שנות האלפיים המוקדמות. באמת שניסינו למצוא דרך יותר פשוטה לתאר את שעטנז הווינטג' משולח הרסן שהולך שם, אבל עיניכם הרואות שמדובר באתגר רציני. 

את התגובות, לעומת זאת, קל לצפות: אתם תגידו שזה מחריד, מטורלל ומגוחך. זה יהיה נכון יותר במקרים מסוימים (חולצה צמודה צבעונית של גוטייה+מכנסיים צמודים צבעוניים של קוואלי+שרשרת מגן דוד = מה?) ופחות במקרים אחרים (חולצת תחרה לבנה + מלא טבעות כסף + תיק מנטה של פראדה = אימוג'י מאוהב), אבל בכל המקרים אמדורסקי וזייגר יעופו על הטיול שלהם, ויפריחו קצת את השממה שהיא אופנת הגברים בישראל. איך אומר שופט אחר בקאסט? וולקאם.

אסף אמדורסקי

צילום: מתוך אינסטגרם, @amdursky, @benzeiger

עונת הרחצה
הנה משהו שאפשר רק לקוות שהסטייליסט של אמדורסקי שמר בתיקיית ההשראות שלו: מגזין GQ קיבל את הכבוד והעונג לצלם הפקת אופנה מחרפנת בכיכובו של בראד פיט, ששמח להדגים איך עושים אנדרוגיניות פסיכדלית של הביוקר. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GQ (@gq)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GQ (@gq)

עונת ההצצה
גם ג'ורדן פירסטמן – שחקן, יוצר ואדם שכולכם חייבים לעקוב אחריו באינסטגרם דחוף – הפתיע השבוע עם לוק די מינימליסטי בתצוגת הגברים הנועזת של לואי גבריאל נוצ'י. אמדורסקי? בראד? מישהו מוכן לנסות?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jordan Firstman (@jtfirstman)

הבהלה לעתיד
עתידנות על כל גווניה – מבחינה אסתטית או טכנולוגית – היא העיסוק העיקרי של עולם האופנה כרגע, ואי אפשר להאשים אותו. בלה חדיד משחררת גרסאות NFT של עצמה ומגזין קוסמופוליטן מציג את השער הראשון שנוצר על ידי בינה מלאכותית, אבל האקט העתידני הכי מרגש ואפקטיבי הוא דווקא זה שמביט אל העבר: כוכבת השער של מגזין CR היא מרילין מונרו. זוהרת כתמיד, דיגיטילית מתמיד, ולובשת בלנסיאגה כמובן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Runway (@voguerunway)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cosmopolitan (@cosmopolitan)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CR Fashion Book (@crfashionbook)

יומני האושייה
מגזין אינטרוויו הלכו על כוכבת שער בשר ודם, ועם כמה שזה נראה חסר מעוף עכשיו – התוצאה היא מהמוצדקות שנראו לאחרונה. אחרי סבב שטיחים אדומים שכלל כמה לוקים באמת עוצרי נשימה, אן הת'אווי ממשיכה להתהוות כאושיית אופנה רצינית בהפקה הרותחת הזאת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Interview Magazine (@interviewmag)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by art8amby (@art8amby)

אבריל לאבין, בואי רגע
אם הת'אווי עשתה לנו חשק ללבוש גופיית סבא, ג'סיקה צ'סטיין גורמת לנו לפזול לרצות לזרוק עניבה מעליה עם הלוק המעודן והמושלם הזה, היישר מהמסלול של ראלף לורן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jessica Chastain (@jessicachastain)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren)

אלגנטיות זה אוברייטד
ואם גופיות ועניבות לא יעבדו, תמיד יש גם את האופציה המעודנת והמאופקת שמציעה ג'וליה פוקס. תודה, ג'וליה, נבדוק את זה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Page Six (@pagesix)

 

השאירו תגובה

 

  • עידן הטמטום בשיא תפארתו , לא מעריכים מאומה חוץ מנראות, ולא חשוב כמה זו מגוחכת העיקר שאקבל לייקים ואתפרנס בזכותם.. נכון אני מיושנת מעריכה בעיקר תבונה

    מאת: המבינה |‏ 26 ביוני 2022 | 13:00
  • אתם נניח מודעים לעובדה שלפני שהיה סטטיק ובן אל אפילון בחשיבה שלא לומר בהתעברות אז אמדורסקי היה אממ קלאבר? מפוקדי אלנבי 58 המקורי (גוגל איט אם אין לך מושג ) ולכן זה לא משהו חדש כמו שפשוט הבן אדם יודע מה הוא עושה.
    הוא המקור לדבר.

    מאת: אורלי |‏ 26 ביוני 2022 | 10:02
  • גועל וזוועה מה זה הסמרטוטים האלה. איכס וגועל ולמה התאווי בתמונות כאלה לא מחמיאות

    מאת: להקיא |‏ 26 ביוני 2022 | 02:15
  • להקיא כמה כיעור יש בתמונות של אמדורסקי.

    מאת: יף |‏ 25 ביוני 2022 | 21:27