קורל סימנוביץ' נראית כמו נסיכה בשמלת סטרפלס מטריפה

הדוגמנית והיזמת מזכירה לנו שהיא גם מעצבת אופנה באאוטפיט חלומי חדש. סימנוביץ' חגגה בחתונה של חברים בשמלה ורודה עם מחשוף נדיב ושסע שהיא עיצבה בעצמה. היא הוסיפה לשמלה אקססוריז כסופים ותכשיטי יהלומים, והציגה לוק מהאגדות

מאת  | ‏ 20 יוני 2022

הגוון הנכון של הרגע. (צילום: אינסטגרם coralsimanovich@)

הגוון הנכון של הרגע. (צילום: אינסטגרם coralsimanovich@)

אחרי תקופה ארוכה של עוצר חתונות, קיץ 22' מביא איתו גל סוחף וגדול של אירועים וחגיגות. ההגבלות הוסרו, הגבולות נפתחו, והזוגות ששמו את התוכניות שלהם על הולד מגשימים סוף סוף את החלומות הגרנדיוזיים. גם שחקן הכדורגל ג'ורדי אלבה ניצל את סוף השבוע האחרון כדי להחליף טבעות עם בת הזוג רומארי ונטורה, כשבין האורחים בחתונת הפאר התבלטה לה קורל סימנוביץ' בשמלה הורסת במיוחד.

סימנוביץ' יודעת להחזיק היטב גם לוקים מעולמות הקז'ואל ומהז'אנר הספורטיבי. יחד עם זאת, כשהיא חוצה את הקווים לשמלות ערב, עולה על עקבים ומתבלת את החבילה עם האקססוריז והתכשיטים הנכונים- התוצאה, ממש כמו במקרה של הלוק האחרון, עשויה להיות רותחת.

מחשוף מדויק.  (צילום: אינסטגרם coralsimanovich@)

מחשוף מדויק. (צילום: אינסטגרם coralsimanovich@)

את הניסיון שלה כמעצבת אופנה סימנוביץ' רתמה גם לטובת החתונה. במקום לפנות למעצב מוכר או בית אופנה יוקרתי, היא עיצבה לעצמה שמלה מבד נשפך בוורוד נסיכותי. שמלת הסטרפלס עתירת הכיווצים מציגה מחשוף V נדיב, כשאורך המקסי מקבל איזון משסע בצד הרגל.

את הלוק חתמה סימנוביץ' בטאץ' מטאלי עם פלטפורמות כסופות ותיק קלאץ' תואם מבית בוטגה ונטה. שרשרת היהלומים שלה משתייכת למותג יהלומי המעבדה של יוסי אלון, כשעגילים צמודים לאוזן מחזקים את הבלינג וחותמים לוק שלא היה מבייש אף נסיכת דיסני. 

קלאץ' מטאלי של בוטגה ותכשיטי יהלומים.  (צילום: אינסטגרם coralsimanovich@)

קלאץ' מטאלי של בוטגה ותכשיטי יהלומים. (צילום: אינסטגרם coralsimanovich@)

מרימה עם סרג'י.  (צילום: אינסטגרם coralsimanovich@)

מרימה עם סרג'י. (צילום: אינסטגרם coralsimanovich@)


השאירו תגובה