מושלמת לאירועים: אלה לי לוהטת בשמלה הוויראלית של זארה

החתונה של אוראל צברי וסיון תם כללה כמה אורחות מפורסמות שלא היססו לדפוק הופעות: טיילור מלכוב זהרה בצבע החם של הקיץ, עדן פינס השתעשעה עם אווירת גותית ופאה תואמת ואלה לי להב הוכיחה שהשמלה הוורודה של זארה היא ניצחון בטוח. אה, והכלה בעצמה החליפה שלוש שמחלות של ריקי דלאל

מאת  | ‏ 13 יוני 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ellalee Lahav (@ellalee)

השחקן והקומיקאי אוראל צברי נישא אתמול לבת זוגו סיון תם בחתונה שהנושא המוביל בה היה פסטיגל, כך שבהחלט שמחנו לראות שכמה אורחות מפורסמות יישרו קו עם האווירה הצבעונית-קרקסית-כיפית שהרעיון מחייב.

טיילור מלכוב למשל ניצלה את ההזדמנות כדי לדגמן את אחד הצבעים החמים של הקיץ – צהוב לימוני, וזהרה בשמלה מחמיאה של אפרת קליג. יקירתנו עדן פינס אמנם הלכה על טוטאל-לוק שחור מבית רנואר, אבל עליה הרי תמיד אפשר לסמוך שתקרקס את העניינים – וזה בדיוק מה שהיא עשתה כשהחליטה להשתעשע עם ווייב גותי ופאה קוקטית, ולהפנות את תשומת לב העוקבים בסטורי לכך שהקאפים ברחו לה מהשמלה.

טיילור מלכוב, עדן פינס ולירן דנינו בחתונה של אוראל צברי (צילום: אור גפן)

(צילום: אור גפן)

אלה לי להב נראתה מעולה מתמיד, כי זה מה שקורה כשמקשיבות ל-FF (אוקי, וגם למיליוני האשטגים בטיקטוק) ומסתערות על השמלה הוורודה הוויראלית של זארה – שלגמרי הוכיחה את עצמה כאן כבחירה מושלמת לעונת האירועים. רק חבל שלא התייעצת איתנו על הנעליים.

הכלה עצמה החליפה שלוש שמלות של ריקי דלאל (המעצבת הצמודה של "רוקדים עם כוכבים", שם זרח צברי עד לא מזמן), ונראתה יפה ומאושרת בכל אחת מהן. מזל טוב!

אוראל צברי וסיון תם (צילום: אור גפן)

(צילום: אור גפן)

אוראל צברי וסיון תם (צילום: אור גפן)

(צילום: אור גפן)

אוראל צברי וסיון תם (צילום: אור גפן)

(צילום: אור גפן)

אלה לי להב בחתונה של אוראל צברי

(צילום: אור גפן)

 

השאירו תגובה