מיי מאסק, אמא של אילון, היא הדוגמנית המבוגרת ביותר על שער "ספורט'ס אילוסטרייטד"

לצד הזמרת סיארה, דוגמנית הפלאס-סייז יומי נו והאנונימית קים קרדשיאן, מככבת השנה בגיליון בגדי הים המסורתי גם אישה יפה בת 74 שמתהדרת עכשיו בשני טייטלים מעניינים: האישה המבוגרת ביותר על שער המגזין האיקוני, ואמו של האיש העשיר בעולם

מאת  | ‏ 17 מאי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maye Musk (@mayemusk)

אתמול נחשפו ארבעת השערים החגיגיים לגיליון בגדי הים השנתי והמפורסם של מגזין ספורט'ס אילוסטרייטד, ואנחנו מודות שמצאנו את עצמנו מתרכזות בעיקר באחד מהם: זה שעליו מככבת דוגמנית הביקיני האנונימית קים קרדשיאן. בהחלט מדובר באחד הסשנים הלוהטים של קים אי פעם – וזו כידוע קטגוריה צפופה מאוד, אבל אחרי שסיימנו לגלול את תמונות ההפקה שלה התפנינו לכוכבות השער האחרות, ושם מצאנו הפתעה מסקרנת למדי.

לצד הזמרת הלוהטת סיארה ודוגמנית הפלאס-סייז היפהפייה יומי נו, בולטת במיוחד מיי מאסק – דוגמנית עבר והווה, תזונאית והאישה הכי מבוגרת שהופיעה על שער המגזין עד היום. אה, והיא גם אמו של האיש העשיר והמשונה ביותר בעולם, אילון מאסק.

מיי בת ה-74 עוסקת בשנים האחרונות בקידום דימוי גיל חיובי – הגדרה שכנראה המצאנו כרגע – ובחשבון האינסטגרם שלה, לצד השער הטרי, מתנוססת בגאווה כריכת התרגום העברי לספרה "העוצמה הנשית: עצות לחיים מלאי הרפתקאות, יופי והצלחה". אם מישהי קראה, שתעדכן אותנו אם מופיעה שם עצה בסגנון "ללדת חייזר שיהפוך למייסד טסלה, בעלי טוויטר ואסטרונאוט חובב".

האמת היא שהפיד של מיי אכן מציג אישה מלאת יופי וסטייל, והתמונות שלה למגזין בגדי הים בהחלט מחזקות את הרושם. על השער היא מופיעה בבגד ים מלכותי עמוס וולנים, ובפנים היא זוהרת באחד טורקיזי בגזרת קלאסי ובאחד סגול, טרנדי ומוצלח במיוחד, עם כתף אחת וקאט-אאוט במותן. "כנשים הולכות לחוף הים, אנחנו קצת מתביישות בגוף שלנו", היא אומרת. "אבל גברים יכולים להסתובב שם כשהם נראים נורא, ולא יהיה להם אכפת. אני חושבת שגם לנו צריך להיות קצת פחות אכפת!".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by mae (@siswimworld)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maye Musk (@mayemusk)

השאירו תגובה