כבר לא ילדה: הארפר סבן ממש גדלה, וגם הסטייל שלה

היורשת האופנתית כבר בת 10 ויש לה את כל מה שצריך כדי להפוך לפשניסטה עצמאית. בסוף השבוע האחרון היא יצאה עם אמא ויקטוריה למסע שופינג פוטוגני שכלל סלפי משותף עם בגדים של מותג הבית. כבר בהחלט אפשר להתרשם מהסגנון האישי שהארפר מפתחת ולהכריז שהיא פאשן אייקון בהתהוות

מאת  | ‏ 10 מאי 2022

כשאת הבת של ויקטוריה בקהאם, גם גיחת שופינג אקראית בסוף השבוע הופכת לאיוונט אופנתי. לאחר שהמשפחה התאוששה מחגיגות החתונה של ברוקלין וניקולה, והאם סיימה להשיק את קו המחטבים החדש שלה, התפנו השתיים לזמן איכות משותף ואופנתי.

בסטורי משותף שהעלתה ויקטוריה, הארפר סבן בת העשר מוכיחה שוב שהיא פשניסטה בהתהוות. בעוד ויקטוריה מצולמת בטוטאלוק שחור ומאופק, הארפר מדגמנת סט סריג המורכב מחולצה וחצאית מידי בצבעוניות מפתיעה המשלבת גוונים כמו בורגונדי, חציל וצהוב. שניהם, כמובן, מבית היוצר של אמא.

את הלוק המפתיע של הארפר חתמו מגפיי קומבט גסים עם סוליה משוננת, שיער פזור במראה טבעי וחיוך לא-מתמסר-מדי למראת הסלפי.

השוני הדרמטי בין המראה המאופק והמונוכרומטי של האם ללוק הצבעוני של הבת הוא עדות מושלמת לכך שהיורשת האופנתית מגלה סגנון אישי משלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham)

הבילוי המשפחתי של השתיים לא נעצר בשופינג משותף. מאוחר יותר הן הלכו לצפות במחזמר "לשבור את הקרח" ולארוחה משותפת עם סבא וסבתא אליה הצטרף גם האח קרוז בן ה-17. שופינג, הצגה ודינר במסעדה? נשמע לנו כמו מתכון לסוף שבוע מושלם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beckham Indonesia (@beckham.indonesia)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by David Beckham (@__beckham75__)

השאירו תגובה