יורשת העצר מפתיעה עם מחשוף יפה במיוחד

ויקטוריה נסיכת שוודיה הגיעה לטקס חלוקת פרסים בלוק אלגנטי שמורכב מטופ שחור סופר מחמיא וחצאית סטייטמנט. הכתפיים החשופות של בת המלוכה עשו כותרות מסביב לעולם, ובצדק

מאת  | ‏ 1 מאי 2022

ללוק הבא של נסיכת שוודיה ויקטוריה לא ממש היינו מוכנים. בת המלוכה הפתיעה בשבוע שעבר עם לוק יוצא דופן שגרר כותרות מפרגנות. 

לטקס חלוקת פרסים שנערך באוניברסיטת לונד יורשת העצר בחרה באאוטפיט חושף כתפיים ששם דגש מובהק על אזור הכתפיים והדקולטה. הוא הורכב מטופ שחור, חצאית פרינט, נעלי עקב ותיק קלאץ' אדום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Monarchies Now (@royal.monarchies)

במרכזו של הלוק הזה עומד כמובן הטופ. למרות שכבר בחרה בעבר בז'אנר האוף-דה-שולדרס, הבחירה העכשווית הצליחה לעורר עניין והנסיכה נראתה פשוט מצוין.

הטופ משתייך למותג הפיני Andiata שפריטים מהקולקציות שלו כבר נצפו על הנסיכה ויקטוריה ועל הנסיכה סופיה. חצאית הסטייטמנט של בת המלוכה היא פריט בשימוש חוזר. היא משתייכת ללייבל Maxjenny ואובזרה הפעם עם חגורת מותן עבה.

צילום: אינסטגרם: @royal.monarchies

צילום: אינסטגרם: @royal.monarchies

הפרטים הקטנים הפכו את הלוק הנוכחי של הנסיכה למוצלח במיוחד. השיער שלה נאסף לגולגול אמצע, עגילי חישוק מוזהבים נתנו אקסטרה תשומת לב לפלג הגוף העליון החשוף, ותיק הקלאץ' האדום מבית סטלה מקרטני הוסיף נגיעה של צבע.

את הלוק סגרה הבחירה הצפויה ביותר- נעלי עקב שחורות מבית המותג האיטלקי ג'יאנביטו רוסי- החתום על מגירות הנעליים של בנות מלוכה מסביב לעולם ומזוהה במיוחד עם קייט מידלטון.

צילום: אינסטגרם, @royalfashionpolice

צילום: אינסטגרם, @royalfashionpolice

צילום: אינסטגרם, royal.monarchies@

צילום: אינסטגרם, @royal.monarchies

השאירו תגובה