שמלת הבלונים התפוצצה על השטיח האדום

מישהי הייתה חייבת ללבוש את הדבר הגאוני הזה, אז תודה רבה לאמה קורין. וגם: זה הזמן ליישם את הסטריט-סטייל האיקוני של הנסיכה דיאנה, ויקטוריה בקהאם חיתנה את הבן בשמלה מרהיבה, ריהאנה ההריונית ממשיכה לשגע אותנו בחזייה קטנה וקורטני קוקס מדגמנת את הטרנד הכיפי של האביב. חדשות, מחשבות ושאלות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 14 אפריל 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emma Corrin (@emmalouisecorrin)

מיהרנו להתריע על קולקציית הבלונים המשוגעת של ג'ונתן אנדרסון ל-Loewe מיד כשירדה מהמסלול בפריז (לא שנדרשת חוכמה גדולה לזהות שמדובר בעניין) והשבוע כבר הגיע זמנם של הבלונים האלה להתפוצץ על השטיח האדום – בקטע ממש טוב. אמה קורין, השחקנית הבריטית שגילמה את הנסיכה דיאנה ב"הכתר", הגיעה לטקס פרסים לונדוני בטוטאל-לוק מהקולקציה, שכולל שמלה עם פרינט בלונים גרפי, חזיית בלונים תואמת שנלבשה מעליה ומגפיים עם עקבי בלון. 

השילוב בין החזייה לפרינט שמערבב גווני ניוד יוצר כאן דימוי מתעתע, משעשע וגאוני למדי, במשחק אירוני על הדמיון שלנצח יעסיק את תרבות הפופ – זה שבין בלונים לשדיים. פלא שכולם דיברו על הלוק הזה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

אז שמלת הבלונים-שדיים של אמה קורין היא אופציה אחת, אבל האמת היא שמהבחינה הפרקטית יותר קרצה לנו השבוע השראה אביבית אחרת, בחסות אותה דמות מיתולוגית שהעניקה לקורין את תהילתה ועמוד האינסטגרם של אסוס – שם עלה פוסט עם תזכורת חשובה לכך שמזג האוויר הנוכחי הוא ההזדמנות המושלמת ליישם את נוסחת הסטריט-סטייל האיקונית של הנסיכה דיאנה: סווטשירט גדול, טייץ בייקר קצר, סניקרס עם גרביים לבנים ומשקפי שמש. דחוף אבל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos)

נישאר בממלכה לעוד רגע עם החתונה המלכותית של ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ, כי בכל זאת מדובר באירוע שקשה למצות. על שמלת הכלה המדהימה של ולנטינו כבר השתפכנו כאן, אבל חובה להקדיש כמה מילים גם לאם החתן, אחת ויקטוריה בקהאם. ויק לבשה שמלה בעיצובה, והיא מעידה כי ההשראה מאחוריה היא אור הירח השפוך על הים בלילה. הדימוי הזה מתקבל כאן צלול, שמיימי ומשגע – ובשילוב לוק שאהבנו במיוחד מהתצוגה של הליוט אמיל בפריז, אולי אפשר לסמן כמיקרו-טרנד מסקרן את האפקט המטאלי-נוזלי המהפנט הזה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HELIOT EMIL (@heliot_emil)

עכשיו אפשר להגיע למטרה האמיתית שלשמה התכנסנו – הפינה האהובה "לוקים של ריהאנה שלא הספקנו לדבר עליהם". כי חוץ מהתמונות המרהיבות לווג, רירי ההריונית סיפקה השבוע עוד שני מראות משובחים: אחד בהשראת פיג'מה (שבדיעבד קצת מתכתב עם מעיל השמיכה של מארק ג'ייקובס שהיא לובשת בהפקה), הכולל שורטס בד דקים ומעליהם מעין חולצת סאטן מכופתרת באורך מקסי, בשילוב סניקרס, תיק קטן ונוצץ ושרשרת יהלומים. לוק נוסף כלל שילוב מוצלח בין ורוד עדין לחום, עם ג'ינס נמוך וקרוע, חזייה קטנה ומעיל עם שולי פרווה. שלא ייגמר לעולם (בעיה, כי על פי החישוב שלנו היא אמורה ללדת ממש בקרוב). 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

מילה טובה מגיעה השבוע גם לקמילה קביו – תמיד נסיכה מתוקה אבל לרוב לא פאשניסטה מרשימה במיוחד, שנדמה כי השבוע השיקה פאזת סטייל חדשה ולוהטת מתמיד עם טוטאל-לוק קצר וסקסי של גוצ'י, ואז גם באאוטפיט ג'ינס עוצמתי שכלל מחוך ומעיל טלאים ארוך. ביג לייק, המשיכי כך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by camila (@camila_cabello)

כבר התרגשנו כאן מהקולקציה של דיון לי, שהדגישה את היותו אחד המעצבים המסקרנים ביותר בתעשייה כרגע. עכשיו התחושה הזאת רק גוברת, כשהוא חובר לפרזנטורית מפתיעה בקמפיין מטורף: קבלו את גריימס, המוזיקאית, המוזה ואם שני ילדיו של אילון מאסק – שולטת ביד חזקה ובחרב ארוכה בממלכת חלל לבנה. זה לא בדיוק איך שציפינו לראות את הבגדים האלה, אבל כרגע אנחנו לא מצליחות להפסיק להסתכל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dazed Fashion (@dazedfashion)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DION LEE (@dionlee)

ואם במקרה עוד לא נסגרתן על לוק לערב החג, הרשו לקורטני קוקס להציע רעיון: השחקנית והחברה בת ה-57 נראית מעולה על שער Instyle באוברול היסטרי למדי של המותג הפריז Casablanca, ולמעשה מדגמנת את אחד הטרנדים הבולטים והמשמחים של האביב – פריטי מולטי-קולור בהשראה אמנותית אבסטרקטית (כמו, למשל, השמלה המדוברת של קנדל – גם היא, כמו זו שפתחנו בה, מבית Loewe).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

השאירו תגובה

 

  • ריהאנה במראה שוק זול, וגם התנהגה בזלזול לקהל כשהופיעה בארץ. על מה ההתלהבות?

    מאת: יונה |‏ 18 באפריל 2022 | 11:14
  • אופנת הבלונים? זאת אופנה בכלל, זאת אופנת איכס וגועל נפש

    מאת: רוז |‏ 18 באפריל 2022 | 06:37
  • אפשר גם לדבר על אופנה בלי להגיד ״הטרנד של הרגע״, מיקרו טרנד, מולטי טרנד, וכו. יעני, השיח יכול להיות קצת יותר רחב

    מאת: Kobkob |‏ 17 באפריל 2022 | 05:19
  • זוועת עולם, כל בגד יותר מחריד מקודמו
    ומה עובר על ריהאנה???

    מאת: יער |‏ 17 באפריל 2022 | 04:22
  • מילא אנשים הזויים שסובלים מחוסר תשומת לב מטורפת….אבל לקרוא להם גאונים???? אתם התחרפנתם לגמרי

    מאת: עדי |‏ 17 באפריל 2022 | 00:03
  • אנשים הזויים, פשוט זוועות של בגדים

    מאת: נילי |‏ 16 באפריל 2022 | 10:26