שמלת הנקמה: אחרי הפרידה, ג'וליה פוקס שרפה את המסלול בלוק מטורף

הרבה עבר על ג'וליה פוקס ב-24 השעות האחרונות: היא אישרה רשמית את הפרידה מקניה ווסט בשלל תגובות מפתיעות, התראיינה לכתבת פרופיל וסיפקה בה ציטוט בלתי נשכח, ואז גם פתחה את תצוגת האופנה של לקוואן סמית' - אחד המעצבים האהובים על האקסית של האקס, קים קרדשיאן

מאת  | ‏ 15 פברואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

קשה לחשוב על מערכת יחסים שנמשכה פחות זמן ומשכה יותר תשומת לב ציבורית מהרומן האולטרה-מתוקשר של ג'וליה פוקס ו(קנ)יה ווסט, שאתמול הגיע רשמית לקיצו הידוע מראש. אפשר להסיק מיני מסקנות מהכרוניקה ההוליוודית התוססת הזאת, אבל העיקרית שבהן היא התקווה שפוקס תישאר בסביבה ליותר מ-15 דקות, כי כבר ברור שמדובר בחתיכת אישה יוצאת דופן.

זה ניכר היטב ב-24 השעות האחרונות – בתגובות שלה לפוסטים של מדורי הרכילות על הפרידה ("מעולם לא הפסקתי לעשות לייקים לקים"), בראיון שהעניקה אתמול למגזין The Cut, כולל צילומים של יורגן טלר, ובו סיפקה את הציטוט המושלם "למה לא לראות אותי כמו שאני באמת – נוכלת מספר אחת", ובצעדת העוצמה שלה, שפתחה אמש את התצוגה של לקוואן סמית' בשבוע האופנה בניו-יורק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Runway (@voguerunway)

הדוגמנית המפתיעה יצאה אל המסלול בלוק שמתבקש להגדיר כ"שמלת הנקמה" האולטימטיבית: שחורה, ארוכה וצמודה, עם קאט-אאוט חזיתי ומשולש שיוצר מחשוף אנדר-בוב נדיב וחצוף. השידוך עם סמית' מרגיש ראוי במיוחד, לאחר שהקו העיצובי הנועז והסקסי המזוהה איתו כבר קנה לו מעריצות מושבעות כמו ריהאנה, ביונסה, היילי ביבר, ג'יי לו, קיילי ג'נר ו – אובייסלי – קים קרדשיאן. אז אפשר כבר להביא את ג'וליה לדגמן לסקימס וזהו?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British Vogue (@britishvogue)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WWD (@wwd)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by thinker (@the.thinkings)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@majorversace)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by runway models (@runwayeer)

השאירו תגובה