בשולי הדברים: הפרט שמשגע את הגולשים בלוק ההריון של ריהאנה

ייקח לנו עוד הרבה זמן להירגע מהתמונות בהן השיקו אייסאפ רוקי וריהאנה את הבייבי-באמפ הכי מדוברת בעולם, שנחשפה מבעד מעיל וינטג' של שאנל ושרשרת של לקרואה במחווה לשער "ווג" האיקוני של הדוגמנית הישראלית מיכאלה ברקו. אלא שסוגיה מסתורית אחת מטרידה במיוחד את הרשת: מה בדיוק קורה שם עם הג'ינס, ולמה?

מאת  | ‏ 3 פברואר 2022

יומיים עברו מאז שריהאנה הכריזה על ההריון שלה, ועם כמה שאנחנו לא יכולות לחכות לאוצרות נוספים מהסטייל ההריוני הכי מרגש ומסקרן בעולם – אנחנו גם מאוד רחוקות מלהתחיל למצות את לוק ההשקה החגיגי, שכבר הספיק להפוך איקוני לחלוטין.

רק תנו לנו להתעסק במעיל השאנל-וינטג' הוורוד הזה, להתאבסס על שרשרת הגוף המלכותית של לקרואה – וינטג' אייטיזי גם היא, ולהתמוגג קשות מכך שניכר כי הלוק הוא למעשה מחווה מתוחכמת לשער "ווג" הבלתי נשכח של הדוגמנית הישראלית מיכאלה ברקו. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@rihanna.uk)

מעניין להזכיר כי מה שהיה כל כך פורץ דרך אז ב-1988 – מעבר לכך שמדובר בשער הראשון תחת עריכתה של אנה וינטור – היא העובדה שהייתה זו הפעם הראשונה בה דוגמנית לבשה ג'ינס על שער מגזין האופנה הנחשב בעולם. בהתאם, גם במקרה של רירי משחק הג'ינס תפקיד מכריע מול תשומת הלב הציבורית. 

כאמור וכצפוי, הרשת מסרבת להירגע ולהמשיך הלאה מהרגע הזה, כשהפרט שהגולשים הכי מתקשים לשחרר הוא שולי הג'ינס הקרוע מבית וטמנט שרירי ההריונית גררה על מדרכות הארלם לטובת הצילומים המתוקים עם בן הזוג אייסאפ רוקי. "אני אפילו לא מצליחה לשמוח בשביל ריהאנה", נכתב באחד מעשרות השרשורים שהוקדשו לסוגיה. "אני רק חושבת על הג'ינס הזה כל הזמן".

"זו סכנה בטיחותית, בבקשה תעשי מכפלת", התחננו הגולשים, ואחד גילה יצירתיות והעיר: "זה נראה כמו העורלה של הג'ינס". אחרים העלו זכרונות כואבים מתקופת הפדלפונים הנמוכים: "לכל מי שהיה טינאייג'ר באיזור המילניום יש טראומה מג'ינסים שנגררו בגשם ובלכלוך, אני לא מבינה איך ריהאנה בסדר עם זה". אנחנו, אגב, מוטרדות מעניין אחר לחלוטין: למה את מסתירה מאיתנו נעליים, רירי? למה???

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Style Line (@sstilcizgisii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Page Six (@pagesix)

השאירו תגובה

 

  • קור כלבים הוציאה את הבטן החוצה והג׳ינס הזה למטה אפשר ליפול.
    העיקר הפירסום…עצוב

    מאת: דריה |‏ 3 בפברואר 2022 | 12:20