אחרי הרבה זמן שלא: המותג Fruit of the Loom יימכר בישראל

קולקציית הקפסולה שהפציעה בזארה לפני כחצי שנה הזכירה לנו כמה התגעגענו למותג הוותיק והאיכותי, ונראה שלא רק לנו: עכשיו הקאמבק הופך רשמי מאי פעם עם החדשות על רכישת הזיכיון בזירה המקומית, והסווטשירט המושלם כבר נמצא במרחק קליקים בודדים

מאת  | ‏ 2 ינואר 2022

שוב הוא כאן (צילום: זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)

שוב הוא כאן (צילום: זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)

כבר לפני חצי שנה לא הצלחנו להסתיר את ההתרגשות הפרובינציאלית קלות והנוסטלגית בקטע שמסגיר את הגיל שלנו מקולקציית הקפסולה שנחתה בזארה, והביאה לרשת האהובה את אחד המותגים הכי קלאסיים בשטח: Fruit of the Loom. החולצות והסווטשירטים עם לוגו הפירות הצבעוני הזכירו לנו כמה התגעגענו, ועכשיו מתברר שלא רק לנו.

"חברת 'קל גב סחר' קיבלה את הזיכיון הרשמי למותג האופנה הבינלאומי והאייקוני Fruit of the loom ותשקיע כ-5 מיליון ₪ בכניסתו לישראל, התאמת הקולקציה לקהל הישראלי ובהמשך השנה תקים חנות דגל ראשונה", מבשרת הבוקר (א') ההודעה לעיתונות, ולמעשה אפשר כבר עכשיו לקפוץ לטרמינל X ולפרגן לעצמנו מתנה לשנה החדשה.

כבר זמין בטרמינל X (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כבר זמין בטרמינל X (צילום: מתוך האתר הרשמי)

"פרוט אוף דה לום" נוסד כבר ב-1871, מה שהופך את מסורת הבייסיק האיכותי שלו לוותיקה ונאמנה במיוחד. האסתטיקה המזוהה של המותג רלוונטית לא רק בזכות הגורם הנוסטלגי אלא בעיקר בזכות העיצוב הקלאסי והנקי בשילוב האלמנט הצבעוני העדין – נוסחה שמותגי בייסיק יוקרתיים ומבוקשים כמו The Pangaia כובשים בעזרתה את הפיד כיום. למעשה, גלילת הפריטים שכבר מוצעים למכירה באתר ונראים כמו כל מה שבא לנו ללבוש תמיד, מעלה את השאלה לאן ולמה בכלל נעלם המותג מחיינו מלכתחילה.

בייסיק איכותי וקלאסי (צילום: מתוך טרמינל X)

בייסיק איכותי וקלאסי (צילום: מתוך טרמינל X)

בנים, דחוף לקנות (צילום: מתוך טרמינל X)

בנים, דחוף לקנות (צילום: מתוך טרמינל X)

איפה היית? (צילום: זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)

איפה היית? (צילום: זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)

בקרוב גם חנות דגל ראשונה (צילום: זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)

בקרוב גם חנות דגל ראשונה (צילום: זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)

השאירו תגובה