כולם ירדו על הלוק של קים, אבל אנחנו התרכזנו בתוספות של נורת'

דווקא אהבנו את שמלת החג של גברת קרדשיאן - אבל בהחלט אפשר להבין למה רבים כבר מתחילים לדאוג ולתהות אם היא הצטרפה לאיזו כת. גם קנדל הצליחה לבלבל אותנו בלוק מוגזם לחלוטין, ובזמן שהעוקבים התמוגגו מיופייה ל שיקגו בת השלוש, אנחנו נשרטנו על זה שלנורת' יש גשר בשיניים

מאת  | ‏ 28 דצמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

איכשהו, כאילו אנחנו ילדות תמימות שרק אתמול התוודעו לקיומה של משפחת קרדשיאן-ג'נר, חשבנו לרגע שסשן הצילומים המסורתי שהעלו קים, קלואי וקריס, וכולל תמונות מתוקות שלהן ושל הילדים בפיג'מות סקימס חומות וצמריריות – למעשה מתעד את מה שלבשו כולם בערב החג עצמו. כאילו הם אשכרה משפחה נורמלית שמתלבשת חם ונוח לערב ביתי וחורפי. קורע, נכון?

אז, ובכן, לא. הראשונה לחשוף את הטעות המביכה שלנו הייתה דווקא קנדל, שהעלתה תמונה ליד עץ האשוח בה היא לובשת שמלה של קרולינה הררה שהייתה עוברת כמוגזמת מדי אפילו בשביל שטיחים אדומים מסוימים. מיותר לציין שהיא נראתה מדהים, ומבחינתנו היא מוזמנת למחזר את הלוק במט גאלה של 2022. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

ואם כבר לוקים ממוחזרים – היוש קימברלי. בתמונות שהעלתה אמש אהובתנו היפה היא לובשת – תיראו מופתעים – טוטאל-לוק מונוכרומטי של בלנסיאגה. לאחרונה זה מתחיל להיראות כאילו קים קיבלה על עצמה קוד לבוש אחיד של איזו דת או כת, כי היא באמת כמעט ולא חורגת מהחליפות הבוהקות שעוטפות את כל גופה, כולל כפות ידיים ורגליים, במעין אפקט גלימתי ונשפך.

גרסת הכריסמס דווקא הייתה אחת המוצלחות, בייחוד בזכות גוון השוקולד העמוק שניכר כי התחבב על בנות המשפחה – אבל העוקבים שהגיבו בהמוניהם כבר מסרבים להתרשם. "קים, תפסיקי ללבוש את הדבר הזה. מה זה, אני דואגת לך מותק", כתבה אחת, ואחרים הוסיפו בנימה דומה: "קים, אני אוהב אותך, אבל תשאירי את הלוק הזה ב-2021 בבקשה", או לחילופין תהו "איך היא הולכת לשירותים עם האאוטפיט הזה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkbaddie)

אז זה חצי אחד, והחצי השני של התגובות לפוסט מתמקד בכמה ששיקגו בת ה-3 יפהפייה ודומה לאמא שלה (יש גם כמה ששואלים איפה פיט דיווידסון). הכל נכון, אבל אנחנו מודות שהתרכזנו בעיקר בתוספות השיער המרשימות של נורת' בת ה-8 ובעובדה שיש לה גשר בשיניים. הן גדלות לנו כל כך מהר, אימוג'י בוכה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by north west (@noriswest.off)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by North West (@norisblackbook)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

השאירו תגובה