אחרי 22 שנה: הלוק של כוכבת "המטריקס" מחרפן את המעריצים

רק הפרצוף של קארי אן מוס בת ה-54 מספיק כדי לגרום להם לאבד את זה, אז תחשבו מה קרה כשהיא גם הופיעה לפרמיירת הסרט החדש בסדרה כשהיא לובשת שמלה מרהיבה, שכולה מחווה לאלמנט המזוהה ביותר מהסאגה האיקונית

מאת  | ‏ 21 דצמבר 2021

לא יודעות באיזה צבע הכדור שהיא לקחה, אבל אנחנו רוצות גם (צילום: GettyImages)

לא יודעות באיזה צבע הכדור שהיא לקחה, אבל אנחנו רוצות גם (צילום: GettyImages)

כאילו שקיומו של "מטריקס: התחייה" לא יוצר מספיק גליצ'ים במערכות הנוסטלגיה של מעריצי הסאגה האפית, מה שקרה אתמול בפרימיירה החגיגית בסן פרנסיסקו כבר לגמרי גורם להם לאבד את זה. הסרט הרביעי בסדרה, שמגיע 22 שנים אחרי רעידת האדמה התרבותית של הראשון, עולה לאקרנים בימים אלה ומספק לעולם תירוץ ממש טוב להמשיך להתאבסס על העובדה שקיאנו ריבס לא מזדקן.

אלא שאתמול בפרימיירה העיסוק הזה לגמרי דילג מעל "האחד" ועבר לכוכבת שלצידו, קארי אן מוס, לנצח טריניטי ואישה יפה בקטע מפחיד. כמעט מיותר לציין שמוס בת ה-54 נראית מדהים – הנתונים הטבעיים שלה לא ממש מאפשרים שום אופציה אחרת, אבל השמלה שלבשה להקרנה החגיגית היא כבר משהו שחייבים לדבר עליו.

מדובר בלוק מבית אוסקר דה לה רנטה שנתפר במיוחד עבור האירוע – עובדה שקשה לפספס כשמתמקדים ומבינים שהעיטור המנצנץ בחלק התחתון של שמלת המעטפת השחורה הוא מחווה עדינה ומרגשת לדימוי ה"גשם הדיגיטלי" הירקרק שהפך לסימן ההיכר של המטריקס. מבט מעמיק יותר יגלה שבין הפאייטים אף רקום שוב ושוב שם המותג. 

גלימת שיפון מלכותית ועגילי משולשים ירוקים השלימו את הלוק העוצמתי והבלתי נשכח הזה, ואחרי שהתעלפנו על המראות העכבישיים שלבשה זנדאיה לפרימיירות של ספיידרמן – כבר ברור שאנחנו מאוד בעד ז'אנר המחוות האופנתיות לסרטים איקוניים. "אני לעולם, לעולם לא אתגבר על השמלה הזאת", נכתב באחד מעמודי המעריצים המובילים באינסטגרם, ובהחלט אפשר להזדהות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by sydneylopez (@sydneylopez)

השאירו תגובה