התמונות האלה מרגשות את העולם, אבל אותנו מעסיק המעיל של אירינה שייק

לא ברור אם אירינה שייק ובראדלי קופר מדמגנים כאן קאמבק זוגי מפתיע או פשוט מודל הורות משותפת בריא ופוטוגני, אבל ברור שהם מקפידים לעשות את זה עם המון, המון סטייל. זה מתחיל מהמעיל של ליאה הקטנה ומגיע לשיא עם המעיל של אמא הסופרמודל, שמציע טוויסט מתוחכם ומלכותי על הפריט הכי חרוש של העונה

מאת  | ‏ 2 דצמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@_itsleeas)

לאחרונה מסתמנת תופעה מעניינת בסביבות התעשייה ההוליוודית – בדרך כלל מקום שאנחנו מצפים למצוא בו כמה שיותר דרמה מלוכלכת, וכעת מתעקש לספק לנו דווקא פרידות יפות. מה זה יפות, ברמה של קמפיין ביוטי עולמי. את הז'אנר מובילים קיילי ג'נר וטראוויס סקוט, שהביאו לעולם מתנה ושמה סטורמי וובסטר, נפרדו – ועכשיו מתחזקים פורמט זוגי לא מפוענח בזמן שהם מבשלים צאצא נוסף בבטן של קיילי.

גם הזוג המלכותי ביותר בתרבות הפופולרית דואג לרכך לאחרונה את שברון הלב העולמי, כשקים קיי, כמו אחותה הקטנה, מקפידה לדגמן יחסים תקינים עם הגרוש (לעתיד?) קניה, ולפני יומיים הופיעה איתו ועם בכורתם נורת' לתצוגת הפרידה מחברם וירג'יל אבלו. אבל דווקא האישה ששמה נקשר לרגע בשמו של קניה בתור הריבאונד שאחרי הפרידה, היא זו שתמונת הפפראצי שלה עם האקס הכי מרגשות אותנו לאחרונה. בעיקר בזכות הסטייל שנוטף מהן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@irina_shayk_italia)

זה פשוט שבראדלי קופר, אירינה שייק ובתם ליאה סיין ממש, אבל ממש יפים ביחד. הם כנראה יודעים את זה, וברוח חג ההודיה שחל בסוף השבוע האחרון החליטו להעניק לכולנו את תמונת ה"הולידיי קארד" המשפחתית המושלמת – בה הם מתהלכים ברחובות ניו יורק האפורים, לבושים במיטב מחלצותיהם ואוחזים בידי ליאה בת ה-4 שמקפצת במגפי הגשם הוורודים שלה ומעיל הברברי הקטן שלה. חוויית ילדות קלאסית שכולנו יכולות להזדהות איתה, כמובן.

הם כבר עשו את זה לפני כשבועיים – יצאו לרחוב אחוזי ידיים בסטריט-סטייל פשוט לכאורה אבל למעשה מתוחכם ויקר, והנה זה קורה שוב, כשהשאלה היחידה שמטרידה אותנו יותר מ"מה בדיוק קורה ביניהם" היא "מאיפה בדיוק המעיל של אירינה". הסופרמודל היא חובבת מושבעת של מעילי פוך גדולים, ותמיד מצליחה לסגנן את הפריט הנפוח והבסיסי כך שייראה שיא הסטייל וסופר סקסי – אבל במקרה הזה באמת לא נדרש יותר מדי סטיילינג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@cam__mood)

המעיל, באורך הברך, מגיע עם מעין שכמיה מלכותית שעוטפת את כתפיה של אירינה ומקפיצה את הלוק כמה רמות למעלה, בעיקר בשילוב המונוכרומטיות המאריכה של המגפיים הגבוהים. אנחנו בהחלט חושדות שכמו התיק שלה וכמו המעיל של בתה – גם היופי הזה מגיע מבית ברברי, אבל בינתיים כבר עברנו לחפש תרגומים מוצלחים מספיק ברשתות הנגישות יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brittany Haftmann (@brittshayknews)

 

השאירו תגובה