עליית מדרגה: קיץ 2012 של רנואר

קולקצית אביב-קיץ של רנואר שואבת את השראתה מהאולימפיאדה הקרבה | הלוקים לא חדשניים או מעודכנים מדי, אבל מידי פעם עלו על המסלול כמה הפתעות | רק בקשה אחת יש לנו – קצת פחות נצנצים

מאת  | ‏ 4 מרץ 2012

צילום: עודד קרני

50 אחוז מהפיתוי לקנות מוצר כלשהו מצוי באריזה, ב"פאקאג'ינג". עבור מותג אופנה, לא מדובר רק בצבע של השקית, בלוגו שמעל הדלת ובנייר המשי בו מגלגלים את הסחורה. הפאקאג'ינג של קולקציה מגיע גם לשלטי הענק שמוצבים על אילון, לפרזנטורים עצמם ולסרטון הפרסומת בטלויזיה. אם לוקחים את כל אלו בחשבון, אפשר להגיד שב"רנואר" השכילו העונה לעלות מדרגה. בפתח תצוגת האופנה של הרשת היום בגני התערוכה בתל אביב הוצג סרט וידיאו מצולם וערוך לתפארת, שהזכיר יותר בסגנונו שועלי קרבות ותיקים כמו "אורבאן אאוטפיטרס". 

שילוב טוב של מכופתר ולבן | צילום: עודד קרני

שילוב טוב של מכופתר ולבן | צילום: עודד קרני

קולקצית אביב-קיץ 2012 של רנואר שואבת את השראתה מהאולימפיאדה הקרבה. צוות העיצוב של החברה שאל מוטיבים ספורטיביים ושתל אותם בבגדים שהוא מציע לעם ישראל לרכוש. תחילה נציין לשבח את שלל מכנסוני האצנים משנות ה-70 שישתלבו בקלות במחסן התחמושת המצומצם של נשות ישראל נגד החום. גם כמה ז'קטים ספורטיביים מניילון יכולים להיות יעילים לעונת המעבר אם משתמשים בהם בתבונה (משימה לא פשוטה).לעומתם, חולצות הרשת הבעייתיות בהחלט והשורט-שורטס לבנים פחות יתאימו לשימוש ברחוב.

קלאסי ונקי | צילום: עודד קרני

קלאסי ונקי | צילום: עודד קרני

הצבעים השולטים בחצי הראשון של התצוגה היו לבן וצהוב ניאוני שהשאירו את הרושם הטוב ביותר בחבורה. הלוקים לא היו חדשניים או מעודכנים מידי, אבל מידי פעם עלו על המסלול של רנואר כמה הפתעות כמו כמה מהפריטים בהדפס פייסלי, חולצה לבנה מכופתרת עם חיתוכים משני צידי הצווארון, והמכנסונים לנשים שהוזכרו כבר מקודם. כמה וכמה אאוטפיטים אנדרוגיניים הוסיפו גם הם לתחושה הכללית המעודכנת יותר מבדרך כלל בחנויות הרשת. אצל הגברים, היה נעים לראות שימוש נרחב בצבעי פסטל (הלאה המאצ'ואיזם), אבל מאכזב לגלות שלל ז'קטים קופסתיים משהו.

תחושה כללית של עדכון | צילום: עודד קרני

תחושה כללית של עדכון | צילום: עודד קרני

מאוחר יותר הגיעה הקבוצה השחורה שהייתה פחות מעניינת, ולמרות זאת הכילה שמלת סאטן אחת מוצלחת במיוחד עם חצאית עפרון באורך הברך. לעיתים נדמה שיש איזו יד נסתרת ברנואר שמפזרת פייטים ונצנצים לכל עבר בשעות בהם הסטודיו סגור. אחרת, קשה להסביר את נוכחותם המאסיבית לאורך האוסף שלא לצורך (אפילו טרנד שנות ה-20 לא יכול להחשב לתירוץ).

שחור מנצח | צילום: עודד קרני

שחור מנצח | צילום: עודד קרני

נצנצים מיותרים אפילו על אור גרוסמן | צילום: עודד קרני

נצנצים מיותרים אפילו על אור גרוסמן | צילום: עודד קרני

רנואר עוד לא נותנת ללקוחותיה מספיק קרדיט אופנתי. אבל, כך נראה, כבר לא חושבת שהם לגמרי מרחפים בריק משולל טעם, וזו בהחלט מגמה חיובית.

טו מאץ' רשת | צילום: עודד קרני

טו מאץ' רשת | צילום: עודד קרני

השאירו תגובה

 

  •  

    מאת: חסוי |‏ 8 באפריל 2012 | 23:20
  • בחירה גרועה של איפור, שער וליהוק הדוגמניות מזעזעת.
    ללא ספק הם צריכים לחכות למושיע.

    מאת: אחת שיודעת |‏ 8 במרץ 2012 | 13:23
  • כל מה שיש כאן הועתק מחברות גדולות יותר שהעתיקו מבתי אופנה, לאן הידרדרנו?
    אני רואה שברנואר יצירתיות לא מדברת הרבה.
    חבל.

    מאת: אחת שיודעת |‏ 8 במרץ 2012 | 13:22
  •  אני אישית חושבת שאם הם אמיצים מספיק כדי לעלות מדרגה ולהביא משהו קצת אחר לתוך שוק הסמרטוטים שבדרך כלל יש בקניון, אז אולי הם שווים כניסה וקצת מהכסף שלי. השמלה בתמונה הראשונה בצד ימין פשוט מדהימה!!!!

    מאת: נטלי ש |‏ 6 במרץ 2012 | 12:31
  •  פשוט מכוער. תקראו לזה "שיקי" או "מיוחד" אבל… זה פשוט מכוער.

    מאת: נעם |‏ 5 במרץ 2012 | 09:41
  •  

    מאת: עלמה |‏ 5 במרץ 2012 | 00:47
  •  מאוד אהבתי את הקולקציה הזאת ואני אף פעם לא מצאתי משהו ברנואר אבל נראה לי שהקיץ הזה אני יכנס אליהם ויצא משם עם כמה שקיות .. :)

    מאת: עדן |‏ 4 במרץ 2012 | 18:11
  •  

    מאת: אני |‏ 4 במרץ 2012 | 16:44