אמרטה לבשה שמונה לוקים מטריפים, ויש להם רק דבר אחד במשותף

בבקשה תעזרו לנו. הלכנו לאיבוד בין הבגדים של אמילי ראטאיקואסקי ואנחנו לא יודעות מה הכי יפה, מה הכי נכון, איזה יום היום ואיך קוראים לנו. הדבר היחיד שאנחנו יודעות הוא שאנחנו צריכות מגפי ברך בדחיפות, רצוי ספציפית את גרסת הקאוגירל המושלמת של זארה

מאת  | ‏ 11 נובמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

סבב ראיונות לקידום פרויקטים למיניהם הוא בדרך כלל הפורמט שמספק לנו את החומר האופנתי הכי טוב להתאבססות על נשים שאנחנו אוהבות להתאבסס עליהן – ראו ערך גל גדות והנחת שהיא מביאה לנו בימים האחרונים. אלא שבניגוד לגל, שביומיום לא מגלה תשוקה גדולה לסטייל שחורג מקז'ואל נינוח, אמילי ראטאיקואסקי (המשיקה בגאווה את ספר המאמרים שלה My Body) היא איט-גירל שאנחנו נאלצות להכיל ולמתן את ההתלהבות הקבועה והמתמשכת שלנו מכל לוק שהיא בוחרת לצאת בו לטיול עם הכלב.

כך שמה אנחנו חוות היום הוא כבר בגדר טרלול מערכות. הקונטרול של FF מהבהב בכל הצבעים והצלילים, משתולל בניסיון למיין, לסנן, למפות ולדרג את פרטי שמונת הלוקים (נכון לכתיבת שורות אלה) שהיא הספיקה לדפוק ב-48 השעות האחרונות. אנחנו אפילו לא בטוחות איפה זה התחיל, בטח שלא יודעות מתי זה ייגמר והאם נצטרך לגייס כוחות מילואים – הנתון הוודאי היחיד הוא שהכל מושלם.

החל בטוטאל-לוק ג'ינס שכלל חולצה ומכנסיים בגוון תואם, דרך החליפה המחויטת והמונוכרומטית בה הופיעה בתכניתו של סת' מאיירס, השילוב בין הגולף הלבן לחצאית הפליסה השמנתית שלבשה לאירוח ב"דה וויו", ועד הבלייזר הירוק המשובץ של ורסאצ'ה שתחתיו לבשה רק טייץ לבן קצרצר ובלתי נראה. 

איפשהו בדרך היו גם לוק שכלל גולף שחור, מעיל עור עם שוליים מנוחשים וחצאית מיני אדומה עם אלמנט מנוחש תואם, אחד של סריג לבן עם חצאית מיקרו-מיני אדומה אחרת, ואת האאוטפיט הקלאסי מכולם, שאיכשהו הכי עשה לנו את זה – גולף לבן, מעליו בלייזר אוברסייז בצללית אייטיזית, וג'ינס בהיר שתחוב במגפי קאוגירל שחורים.

(צילום: GettyImages)

(צילום: GettyImages)

מה שמביא אותנו לנקודה חשובה שמתבלטת מעל השאר ומתהווה כמכנה המשותף המובהק של הקולקציה השלמה שאמרטה העמידה כאן (אולי חוץ מהחיבה הניכרת והמוצדקת לגולפים): בכל אחד מהלוקים היא נועלת מגפי ברך גבוהים בגוונים טבעיים.

לבלייזר של ורסאצ'ה היא שידכה זוג בצבע לבן טרנדי, ואילו את חצאית המידי והחליפה הפגישה עם דגם מושלם של By Far בגוון קפה. חצאית המיני האדומה לוותה במגפיים שחורים ורחבים עם עקב דק, אבל כוכבי אירוע הם ללא ספק מגפי הבוקרים השחורים שצוותו ללוק הג'ינס והבלייזר. ומאיפה הם? מזארה כמובן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LE BANANA (@lebananas)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata FAN ACCOUNT (@emilyismymommy)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata☆ FAN ACCOUNT (@emilyismymommy)

 

השאירו תגובה

 

  • איזה קטע..כל חורף קונים מגפיים

    מאת: אאא |‏ 18 בנובמבר 2021 | 12:42
  • באמת סטייל מהמם .
    מצטרפת לפאשניסטה , זה נשמע מצחיק ומרגיז כאחד אפשר בבקשה להכניס לאופנה מידות שהן לא XS מינוס .

    מאת: רייצל |‏ 11 בנובמבר 2021 | 21:04
  • היא מתלבשת מדהים רק רזה מידי מושלמת

    מאת: פאשניסטה |‏ 11 בנובמבר 2021 | 08:29