אלמז מנגיסטו שברה את כל הכללים אתמול במבזק

כאילו שהאאוטפיט שלה, שכלל חצאית טארטן וטופ שחור מדויק, לא הספיק - היא נתנה טאץ' נועז וכיפי בצורת לק ירוק ניאון. ובכל זאת, את הפרט הכי מעניין בלוק הזה גילינו בכלל בחשבון האינסטגרם של אלמז

מאת  | ‏ 10 נובמבר 2021

אלמז בלוק משגע (צילום מסך)

אלמז בלוק משגע (צילום מסך)

כמו בכל שנה, מזג האוויר הישראלי ממש מסרב להיפרד מהקיץ, ואוחז בחום בכל הכוח. אבל על פי השמועות, מתברר שאנחנו נמצאים בעונת הסתיו בואכה חורף, וזה הזמן להחליף את המלתחה. כי בכל זאת, בערב כבר קצת קר, ובמהלך היום יש מזגן.

השראות לסטייל העונתי מגיעות מהרבה כיוונים, ואנחנו כידוע אוהבות ורסטיליות באופנה. לפעמים בא לנו ללכת על בטוח עם נוסחאות מוכחות ומנצחות (כמו שילוב הג'ינס-בלייזר-טי-שירט שראינו השבוע על ניצן שיק), ולפעמים אנחנו אוהבות טוויסטים מעניינים על טרנדים סתוויים שחוזרים על עצמם לאורך השנים. כאן נכנסת לתמונה אמלז מנגיסטו, שהאאוטפיט האחרון שלה על המסך מתנדנד בין הקלאסי למפתיע.

מנפצת את הכללים (צילום: אינסטגרם, almazmangisto)

מנפצת את הכללים (צילום: אינסטגרם, almazmangisto)

אלמז לבשה חולצה שחורה עם שרוולים ארוכים של H&M, לכאורה פשוטה, אבל עם מחשוף מרובע שסיפק יציאה מהשגרה. איתה היא שילבה חצאית משובצת מבוטיק נעמי התל אביבי, שהיא דוגמה מצוינת לטוויסט על טרנד עונתי ותיק. החצאיות המשובצות כמעט תמיד צצות בסתיו, אבל לרוב מדובר בחצאיות קצרות, שמהדהדות מדי בית ספר פרטיים או את הסרט "קלולס" – מה שתבחרו.

הפעם מדובר בחצאית מידי בגזרה ישרה, שיצרה מראה מאורך וגם התאימה במיוחד לאולפן החדשות בגלל השילוב בין הגזרה השמרנית לפרינט הקז'ואלי. כדי להתפרע עד הסוף, בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה התגלתה בחירת נעליים לא סטנדרטית למעמד – כפכפים שקופים שמהם מציץ לו לק ירוק ניאון. האם זו הבחירה הכי טובה ללוק הזה? לא בטוח, אבל אנחנו תמיד מקבלות בשמחה הפתעות בלתי צפויות, ושמחות שאלמז ממשיכה לספק אותן בכל פעם שאנחנו רואות אותה על המסך.

הלק משגע (צילום מסך)

הלק משגע (צילום מסך)

תמיד מפתיעה (צילום מסך)

תמיד מפתיעה (צילום מסך)

השאירו תגובה