מדובר בג'ינס וטי-שרט, אבל הלוק של ניצן הפיל אותנו

יש סיכוי קל שאנחנו לא אובייקטיביות בשלב הזה, אתם יודעים איך זה כשמאוהבים. ובכל זאת היה לנו דחוף לחלוק את ההתמוגגות מהאאוטפיט איתו הגיעה ניצן שיק לאולפן של "אופירה וברקוביץ'" - ותחזיקו חזק - בלייזר שחור, טי-שרט לבנה, ג'ינס כחול. אולי צריך לראות כדי להבין

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2021

קוקו! (צילום: מתוך אינסטגרם, @nitzanschick)

קוקו! (צילום: מתוך אינסטגרם, @nitzanschick)

שם המשפחה של ניצן שיק שם עליה אחריות די כבדה להיות אישה מלאת סטייל, ואנחנו יכולות להזדהות – בכל זאת, לנו קוראים פאשן פורוורד. אבל נראה שניצן עומדת במשימה הזאת בלי המון מאמץ, ואם היא מתאמצת – זה בהחלט לא ניכר. המלתחה שלה מתאימה מאוד לאישיות שזכינו לראות עד כה על המסך: היא אישה שקולה ומחושבת שיודעת מה היא רוצה, מוכנה לעבוד כדי להגיע לתוצאות, שמה לב לפרטים ולא לוקחת כלום כמובן מאליו. היא ככה בזוגיות, והיא ככה גם כשהיא מתלבשת.

גם כשניצן לובשת בגדים מרשתות שלכולן יש בארון, זה עדיין איכשהו נראה כאילו הם עוצבו במיוחד בשבילה, ממש כמו שמלת הכלה שלבשה לחתונה שלה ב״חתונמי״, שהייתה בין המוצלחות שראינו בתוכנית, אם לא המוצלחת ביותר. בקיצור, דיוק חשוב לה, והיא כנראה לא טיפוס של רכישות אימפולסיביות.

בפעם הבאה נדבר על מראה האיפור המעולה של מעיין (צילום: מתוך אינסטגרם)

בפעם הבאה נדבר על מראה האיפור המעולה של מעיין (צילום: מתוך אינסטגרם)

ביום שישי ניצן הגיעה יחד עם מעיין לאולפן של "אופירה וברקוביץ'" בלבוש שעל הנייר נשמע די בסיסי – ג׳ינס, טי שירט לבנה, ג׳קט שחור ותכשיטי זהב. נוסחה שתמיד עובדת. אבל בעזרתה של הסטייליסטית דניאלה קפלוטו, ניצן לקחה את המשוואה הזאת והעלתה אותה בכמה חזקות – או מה שלא תהיה המקבילה המתמטית לסיפור ההצלחה הזה.

הלוק הזה מוכיח שוב את מה שכבר ידענו – כשזה נוגע לבגדים על זמניים ושימושיים, הכל טמון בגזרה, ובמקרה של ניצן נרצה לציין בראש ובראשונה את הג׳ינס. אח, איזה ג׳ינס. מדובר בסך הכל בג׳ינס ממנגו, אבל עם הגזרה הישרה המדויקת כל כך, הגובה הנכון והגוון המושלם, לא היינו מופתעות אם זה היה אחד בעיצוב בית אופנה יוקרתי. הטי-שירט הלבנה עם הכיתוב שייכת למותג Less is More, הג׳קט השחור מזארה והתכשיטים של תומר ואסף. נכון שאין פה חידוש או בשורה, אבל כלוק קז׳ואל יומיומי, מדובר בשלמות, לא פחות.

השראת הבלייזר הרשמית שלנו (צילום: איתן טל)

השראת הבלייזר הרשמית שלנו (צילום: איתן טל)


השאירו תגובה