בחודש שביעי: רוני דואני דפקה לוק משוגע לחלוטין

בשלוש בלילה, על רחבת מועדון אפופת עשן, הרימה דואני מפגן עוצמה שהיווה תזכורת לאיכויות הסופרסטאר המפורסמות שלה. כל זה קרה כשהיא בהריון מתקדם, ובשמלה שלא ממש נתנה למישהו הזדמנות לפספס את זה. האם אפשר כבר להכריז רשמית על טרנד הריוני נועז במיוחד?

מאת  | ‏ 31 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Roni Duani (@roniduani)

על מקומה של רוני סופרסטאר דואני בדברי הימים של עולם הפופ הישראלי אין כל עוררין, ולמעשה אפשר להגיד שמדובר באחד הפרויקטים המוצלחים שנרקחו כאן מהבחינה הזאת – ולכן בהחלט אפשר לגלות אופטימיות גם כלפי הקאמבק הנחוש שהיא מזניקה בימים אלה. 

אבל בעוד דואני הלמה היטב את אווירת ה"בריטני הישראלית" שליוותה אותה אז בתחילת שנות האלפיים, אנחנו נאלצות להודות שכיום לא בדיוק מדובר בשם הראשון שיעלה לנו לתפקיד "קארדי בי הישראלית". כך לפחות חשבנו עד שראינו את התמונות והסרטונים מההופעה החגיגית שלה בסוף השבוע האחרון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Roni Duani (@roniduani)

בשלוש בלילה, על רחבת מועדון אפופת עשן, מול קהל נרגש, בחודש השביעי להריונה – רוני גייסה את מיטב סגולות הסופרסטאר שלה לטובת תצוגת תכלית בלתי נשכחת. מה שללא ספק תרם למפגן העוצמה הזה הוא הלוק שבחרה דואני בת ה-35: שמלה מיני צמודה ומנצנצת עם כתפיים מחודדות ובעיקר קאט-אאוט נדיב לאוורור הבייבי-באמפ, שכוסה בעדינות על ידי רשת מתוכשטת.

"רוני התקשרה אלי לפני שלושה ימים וביקשה לוק שיתוק", כתב הסטייליסט איתי בצלאלי בפוסט שהוקדש לאאוטפיט המשוגע הזה, שכאמור נראה כאילו שאב השראה מתבקשת מלוק חשיפת ההריון של קארדי בי בקיץ האחרון. "ישר נדלקתי, בעיקר כי היא בהריון כל כך יפה. תוך שעה הייתי אצלה למדידות של הגוף המושלם שלה עם יד ימיני עומר יהב, אמרתי לה שאני הולך להתקרקס ולחגוג את הפלא טבע הזה – וזה מה שיצא לנו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dolce&Gabbana (@dolcegabbana)

רוני עצמה לא שכחה להודות לבצלאלי ויהב על מילוי המשאלה ש"נוצרה ברגישות וגאונות על ידי שני המדהימים האלה", וגם אנחנו מעוניינות להודות לכולם על הלוק המטריף שלגמרי מביא משב רוח רענן לסצנת אופנת ההריון המקומית והשמרנית קלות. האם אפשר כבר להכריז רשמית על טרנד הבייבי-קאט-אאוט?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Itay Bezaleli (@itay_bezaleli)

השאירו תגובה