פינקי והמוח: קים היממה את הרשת ברצף לוקים ורודים ומטורפים

בקושי הספקנו להתרגל לתקופה השחורה שלה, ועכשיו מכתיבת האופנה הגדולה בעולם משיקה את התקופה הוורודה: ארבעת המראות המטריפים האלה נשזרו בחוכמה סביב הופעתה המדוברת אמש ב"סאטרדיי נייט לייב", והיום אין לעולם שום ברירה אלא להכיר בכך שמדובר באייקון תרבות. אה, ובכך שכולנו ממש חייבות כפפות ארוכות

מאת  | ‏ 10 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward)

איכשהו, עדיין מסתובבים בעולם הזה אנשים שמזלזלים בכישוריה של קים קרדשיאן ווסט. אפשר רק לקוות שהבוקר, אחרי ההופעה המעולה שלה אמש ב"סאטרדיי נייט לייב", הם לפחות יושבים בשקט ומצקצקים לעצמם בלי להטריד את הציבור בדעות הלא פופולריות שלהם. אנחנו, לעומת זאת, מתכוונות להיות קולניות ונחרצות כרגיל לגבי עמדתנו בנושא: קים שולטת, ורצף הלוקים האחרון שלה רק מוכיח את זה עוד קצת.

קשה להגיד דבר כזה על האישה שבחירות הסטייל שלה מגדירות את גבולות הגזרה של עולם האופנה כבר כעשור, אבל מסתמן שהחודשיים האחרונים מהווים את אחת הפאזות האיקוניות ביותר של הוד קרדשיאניותה – וזה קורה בחסות היותה המוזה האולטימטיבית של דמנה גווסליה, המנהל האמנותי של בלנסיאגה וכנראה הקול האופנתי הבולט של התקופה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

בשלב זה, שיתוף הפעולה בין קים לבלנסיאגה מתחיל להיראות כמו אקספרימנט חי בהנגשה של רעיונות אוונגרדיים: מה שהתחיל במראות השחורים הפטישיסטים שכיסו מכף רגל ועד ראש את האישה הכי מפורסמת בעולם, מתפתח עכשיו לאנטי-תזה המובהקת שפורשת עוד שכבה על הצהרת האופנה הממושכת הזאת: שורה של לוקים בוורוד פוקסיה זועק ולוהט.

אם במט גאלה היא נראתה כמו הצל המפחיד של קנדל, עכשיו היא מסנוורת את הפפראצי כבר שלושה ימים ברציפות, כשהקרקס הוורוד הזה שזור אסטרטגית בהישג הנוכחי – הנחיית התכנית שנחשבת למוסד תרבותי יוקרתי והשגת אחד מסמלי הסטטוס הבודדים שעוד אין לה באוסף. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

אחרי שצולמה יוצאת מהמלון לכיוון האולפנים המפורסמים כשהיא לובשת ז'קט פוקסיה קטיפתי עם כתפיים מחודדות ומגפיים תואמים, היא תועדה מגיעה אליהם במעיל פוך ענק בגוון בזוקה, הפעם עם מגפי עקב כסופים ונוצצים – במה שהפך מיד לאחד הלוקים ההיסטריים שלה אי פעם. 

מונולוג הפתיחה המדובר שלה התכתב עם הלוק הראשון – אוברול גולף צמוד וקטיפתי באותו גוון פוקסיה רועש, ובאפטר-פארטי היא שבה לבזוקה, הפעם ב-נכון מאוד- אוברול צמוד ובוהק בעיטור מעין גלימת נוצות משוגעת שמשחק האסוציאציות שהיא מעודדת פשוט לא ייגמר אז נחסוך אותו כרגע. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

לכאורה קשה לחלץ מהרצף הזה בשורות אופנתיות קונקרטיות, אבל בכל זאת נרצה להצביע על מגמת האחידות המוחלטת בין המכנסיים למגפיים, על הטקסטורה האלסטית והגימור הבוהק שלה, ויותר מכל, על הפריט האחד שנכח בכל אחד מהלוקים של קים – כפפות ארוכות בצבע הבגד. תזכרו שאמרנו.

 
 
View this post on Instagram

A post shared by KIM KARDASHIAN WEST (@kimktemptation)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KIM KARDASHIAN WEST (@kimktemptation)

השאירו תגובה

 

  • היתה מעולה ב SNL

    מאת: דנה |‏ 18 באוקטובר 2021 | 20:42
  • הכל מכוער. לה יש מיליארדים אז היא יכולה ללבוש מה בא לה…
    אבל מי ששפחת אופנה ותלבש את זה רק כי קים לבשה, אז היא באמת …

    מאת: מישהי |‏ 11 באוקטובר 2021 | 12:23
  • שום בשורה.
    מדובר בתחפושות.
    נחמד ומעניין להסתכל.
    אבל אין פה אמירה עמוקה יותר או יצירת טרנד.
    בספק שמדובר בתלבושות איקוניות, אבל זה ימים יגידו.

    מאת: אופיר |‏ 11 באוקטובר 2021 | 09:55
  • הלוואי יהיה לך פיפי

    מאת: ליבי |‏ 10 באוקטובר 2021 | 16:28