המרעננת הרשמית: קלואי שחררה את התלתלים הטבעיים שלה, וזה מושלם

אחרי קשר עמוק והדוק של 14 שנים, אנחנו נוטים להרגיש שאנחנו מכירים מקרוב ובעל פה את כל הזוויות של בנות קרדישאן-ג'נר. לכן תמיד מרגש לגלות שהן עוד מסוגלות להפתיע אותנו - למשל בחשיפת השיער הטבעי שלהן, בלי תוספות, בלי החלקות, במלוא תפארת התלתלים המשוחררים והמשחררים. הביקורות מהללות

מאת  | ‏ 15 אוגוסט 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

אנחנו רגילים לחשוב על בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר כעל חוד החנית העולמי של תנועת המשפיעניות ומכתיבות הטרנדים, ולכן קצת מוזר להרגיש שדווקא הן מגיעות באיחור יחסי לאחת המגמות המשמעותיות של התקופה – אבל בהחלט מוטב מאוחר מאשר לעולם לא, ולכן תגידו יפה שלום ותודה למשחררת התלתלים הטרייה, הגברת קלואי קרדשיאן.

טרנד קידוש המראה הטבעי הוא אכן עניין די מאתגר עבור מי שהעלו לגדולה ולגאווה דווקא את המראה העשוי היטב, ובעוד כל בנות המשפחה כבר מחקו לא פעם מהטו-דו ליסט את המטלה "סלפי בלי איפור" – כשזה מגיע לשיער העניינים נהיים מסובכים יותר. ליטרלי, כי צריך להתחיל לפרום את כל התוספות.

"עשיתי החלקות במשך שנים", צייצה קלואי במהלך סוף השבוע. "עברתי החלקה ברזילאית וטיפולים אחרים מאז שהייתי נערה. הפסקתי בגלל הקורונה. אני דווקא די אוהבת את התלתלים שלי". לווידוי החמוד הזה היא צירפה תמונה נוכחית שלה, מדגמנת קארה קצר ומסולסל טבעית בגוונים עדינים, לצד תמונה ישנה וממיסה במיוחד שלה כילדה שפפיון גדול מעטר את רעמת תלתליה המתוקים. 

באינסטגרם היא כבר פינקה בסשן תמונות שמתעד אותה מתאמנת באותו לוק משוחרר, וכתבה: "נדיר שאני מראה את מרקם השיער הטבעי שלי. הרגשתי חמודה איתו, בבקשה אל תהרסו את ההרגשה". אנחנו לא יודעות אם זה כי היא ביקשה כל כך יפה, אבל בתגובות נרשמו כמה הרמות משכנעות במיוחד מצד אנשים אנונימיים ובהחלט לא משוחדים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@khloecurated)

"אני אוהבת את השיער הטבעי שלך", כתבה מישהי בשם קנדל ג'נר, ואחד סקוט דיסיק הוסיף: "אייטיז בייבי". התגובה האובייקטיבית מכולן היא כנראה של אישה נאה בשם קריס ג'נר, שהגיבה: "את הילדה הכי מהממת!!!!". כל זה נחמד מאוד, אבל ברור שקלו הרי מחכה רק למוצא פיהן של חברות מערכת FF – אז להלן: עפות לך על התלתלאז' בסטי! וגם חליפת האימון הסגולה מושלמת. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kokoilysm)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@khloecurated)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @twitterkardashian

השאירו תגובה