הרשת נחרדה מהלוק של קים: "מה את עושה? הילדים מפוחדים לגמרי"

כלומר, חצי מהרשת. החצי השני דווקא התרגש למדי מהאאוטפיט השחור משחור שכלל מסכה מקריפה, בעיקר כי הוא מעיד משהו על היחסים השוררים כרגע בין קים לבין האקס הטרי ואביה ילדיה, שלמסיבות שהוא עורך בימים אלה היא מתייצבת בבגדים מלאי משמעות

מאת  | ‏ 9 אוגוסט 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

מסתמן כי אחת הבשורות המרגשות ביותר סביב אלבומו החדש של מר קניה ווסט (מעבר לעצם קיומו, שבינתיים הולך ומתערער ככל שתאריכי היציאה משתנים ונדחים) היא ההצצה המצמררת שהוא מעניק לסטטוס הנוכחי של הפאוור קאפל הכי איקוני ומשפיע מאז אדם וחוה. 

"תמיד תהיי מלכת הנשף שלי", שר קניה ב-Lord, I Need You – שיר מהאלבום החדש שעוסק בפרידה הטריה שלו מאשתו ואם ילדיו, אחת קים קרדשיאן, שממילותיו ניתן לחלץ פרשנות מרגיעה, כמעט אופטימית, על שברון הלב הקולקטיבי והמועד לפורענות הזה. 

ואם זה לא מספיק (מומלץ לקרוא את המילים במלואן ולשחרר את הבכי שלא היה לנו נעים לבכות על הפרידה הזאת עד עכשיו) – בניגוד לדיווחים שטוענים בתוקף שהשניים מסרבים לתקשר זה עם זו, שתי מסיבות ההשמעה המטורפות שערך קניה בימים האחרונים מוכיחות אחרת, ועושות את זה במלוא תפארתם האופנתית של קימיה.

זו לא רק העובדה שקים התייצבה בשני האירועים (ואף נתפסה מחייכת אל האקס באהבה מאחורי הקלעים), אלא – כמו תמיד כשמדובר בזוג שעיצב במו ידיו את השפה האופנתית שכולנו דוברים היום – זה גם מה שהיא לבשה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by POLISHED® (@polished___)

לאירוע הראשון היא הופיעה בלוק ספק עתידני ספק נוסטלגי לקליפ של Oops I Did it Again – אוברול עור אדום של ריק אוונס, עם מגפיים מתוכשטים תואמים ובעיקר עם קניה תואם, שלבש גם הוא טוטאל-לוק אדום כולל מעיל הניילון מהקולקציה החדשה שלו לגאפ וכולל, כמובן, המסכה המקריפה שהוא מתעקש להסתובב איתה לאחרונה.

למסיבת ההשמעה השניה שנערכה בסוף השבוע האחרון (במקום שהפך לבית החדש של קניה, יש לציין) הבהירו השניים שהמחווה האופנתית הזוגית לא הייתה עניין חד פעמי: אל קניה שלבש לוק שחור משחור עם מעיל ספייקים פטישיסטי ונראה כאילו הוא שודד הבנקים הגרוע בעולם, הצטרפה אשתו לשעבר כשהיא נראית כמו הנינג'ה שהיינו בוחרות לשחק איתה בטקן 2. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rena (@kardashian.today)

זה קורה בחסות בלנסיאגה, איך לא, ומורכב ממה שנראה כמו חתיכה גדולה אחת של ספנדקס שחור עם חורים צרים לעיניים בחזיתה, עקבי סטילטו ארוכים וחדים בקצה התחתון שלה וצמה גבוהה וארוכה בקצה העליון. למעשה מדובר בשלושה חלקים, משוגעים כל אחד בדרכו – הטופ כולל את הכפפות, המכנסיים כוללים את המגפיים, והמסיכה היא, ובכן, פחד אלוהים.

אנחנו, כפי שניתן להבין, המשכנו להתרגש מהתיאום ההרמוני של בני הזוג לשעבר (ולדמיין שהוא התנהל בדיאלוג אישי חמוד ובכלל לא במיילים וטלפונים בין אלפי יח"צנים) – אבל הרבה מהמגיבים על הפוסט של קים בחרו להתרכז במשהו אחר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian Closet (@styleforkimk)

"זה ממש מבהיל. נראה כמו משהו מ'אימה אמריקאית", נחרדו כמה מהם. אחרים כתבו: "האישה הזאת חייבת מישהו שיגיד לה את האמת – את נראית מגוחכת", ורבים פנו היישר למאם-שיימינג ישן וטוב עם "אוי ואבוי, את מפחידה את הילדים", ו-"הילד נראה מבוהל לגמרי, מה לעזאזל את עושה?". אם יורשה לנו – סאלם, על הידיים של אמא, דווקא נראה ממש סבבה, ונורת' מאחוריה אמנם נתפסה עושה פרצוף שכנראה יספק חומר טוב לעמוד Nori's Black Book – אבל בואו, זה די הפרצוף הקבוע שלה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @dondasplace

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkbaddie)

השאירו תגובה