ארד, כסף וזהב: קים, קיילי וקנדל מרתיחות את הפיד

הזהב אמנם הולך לקיילי בניצחון טכני למדי, אבל האמת שקשה מתמיד להכריע מי מהשלוש עשתה את זה הכי טוב - ואולי גם לא צריך להשוות ולהסתבך: להלן שלוש בנות קרדשיאן-ג'נר מציגות ווריאציות שונות על ביקיני ומזכירות את ההנאות הפשוטות של החיים

מאת  | ‏ 3 אוגוסט 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

בימים מתישים אלה של חוסר ודאות ויציבות, כשהאולימפיאדה נגמרת והקורונה חוזרת, טוב לפתוח את הפיד ולמצוא בו תזכורת חשובה לדברים הבסיסיים, הפשוטים והיפים שתמיד יהיו שם בשבילנו, ולשאת תקווה שלא ייגמרו לעולם: החול והים, ביקיני שחור, התחת של קים קרדשיאן.

ככה פשוט, בלי קישוטים ופירוטכניקה, בלי נעליים, איפור או תוספות, בירכה אותנו קימי בתוכן החיוני הזה כשדגמנה חזיית משולשים עם קשירה דקיקה ותחתוני חוטיני בגזרה גבוהה. מה עוד אפשר לבקש? אולי רק איזה אמריקנו קר, פרק חדש של חתונמי וקצת קיילי ג'נר בלוק טופלס שטוף זהב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

"אההה!!! יום ההולדת שלי בעוד שמונה ימים!!!", כתבה המיליארדרית בהתלהבות שאנחנו יכולות רק לקוות בשבילה שיש בה אותנטיות. "כמובן שהייתי חייבת לחגוג עם קולקציה בהשראת זהב 24 קראט לרגל יום הולדתי ה-24", הסבירה קיילי את התמונה בה היא, כאמור, מציגה פלג גוף עליון חשוף וצבוע זהב, בליווי תחתוני זהב, עגילי זהב ולב זהב.

ובכן, צ'כוב כתב מחזה על שלוש אחיות וכך עשה גם הפיד שלנו הבוקר, כי את הקינוח מגישה העלמה קנדל ג'נר בסלפי ביקיני מול המראה. האיט-גירל האולטימטיבית היא המרענן הרשמי עם בגד ים קטן, ירוק ומושלם מהלייבל האהוב עליה Sommer Swim, שאת שולי תחתוניו היא מציגה ברומזנות מעודנת, כמעט כמו זו שבה היא חובשת את כובע המצחייה עם שם מותג הטקילה שלה. לחייכן, גירלז.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@whitneywilkersonpr)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

השאירו תגובה