קורעת אותנו: הלוק הזה של קיילי ג'נר כבר ממש מלחיץ

אנחנו תמיד רוצות לאהוב את כל מה שקיילי לובשת, ולרוב זה די קל, אבל המקרה הנוכחי מבלבל מאי פעם. אהבנו את הפרגון למעצבת הניסיונית והאנונימית, אבל מה שקורה שם די קשה לעיכול - בייחוד אם כוחות ההשפעה של האיט-גירל עשויים לפעול פה. עד אז, נתנחם בשמלה השקופה שחשפה חוטיני לוהט

מאת  | ‏ 8 יולי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliesnapchat)

קיילי ג'נר היא כנראה מכתיבת האופנה המשמעותית בעולם, כשכל לוק שלה שולח אדוות של השפעה במרחבי אוקיינוס הטרנדים, מחלחל לתודעת הסטייל של כל פאשניסטה מצויה ולבסוף מוצא את מקומו בארון ובפיד של כולנו. בדיוק בגלל זה הלוק האחרון שלה מבלבל אותנו במיוחד.

ראשית, בעוד את המהות האופנתית של האאוטפיטים שלה אנחנו יכולות לתרגם לשפת הרחוב שלנו גם בלי גישה למיליארדים שיש לה בבנק – אלמנט קריטי אחד תמיד יישאר מחוץ להישג ידה של העוקבת הממוצעת, האקססורי החיוני שקיילי נוהגת להתלבש בהתאם לו: צי מכוניות היוקרה שלה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner Closet (@kyliejennercloset)

הלוק הנוכחי – טופ, ג'ינס ומגפיים משוגעים לחלוטין מבית המעצבת מאשה פופובה, שואב את רוב האפקט שלו מהעובדה שקיילי מדגמנת אותו לצד ג'יפ המרצדס שלה, שצבע הג'ינס הבוהק שלו נוצר במיוחד עבורה. בהצלחה עם הניסיון לשחזר את הרגע עם הסיאט איביזה שלכן.

שנית, סירייסלי – מה אנחנו רואות פה? טופ ש"א-סימטרי" זה אנדרסטייטמנט מוחלט ביחס אליו, שנראה כאילו פגש לאחרונה את הזאב הצ'כוסלובקי של אסף אבידן, בשילוב ג'ינס בגזרת רטרו עם שטיפה תואמת ושסעים שחושפים תחתם גוון כהה יותר בדוגמה פסיכדלית. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MASHA POPOVA (@mashapopovap)

את הבלאגן המפואר הזה חותמים מגפיים בשני צבעים שונים, שכל אחד מהם מציג פרינט אבסטרקטי אחר, והם כוללים חוטי גומי שמאפשרים לשחק עם הנפח המוגזם שלהם. נאמר זאת כך: זה לא בדיוק יפה. אפשר להעריך את העובדה שקיילי מפרגנת למעצבת ניסיונית ואנונימית יחסית בטוטאל-לוק בלתי נשכח, ואפשר להבין גם את הקו העיצובי הנועז והמתקדם, ולראות איך הוא נטוע במגמות עכשוויות כמו אסתטיקת הדנים של תחילת שנות האלפיים.

אבל המסקנה נותרת בעינה: אנחנו לא מעוניינות ללבוש את זה, ואם בשלב מסוים נהיה מעוניינות זו רק תהיה עוד הוכחה לכוחות הקסם של משפיעניות אופנה, ואופנה באופן כללי. כרגע, בכל אופן, יותר סביר שנלבש את שמלת הרשת השקופה עם האותיות היפניות והחוטיני המציץ.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MASHA POPOVA (@mashapopovap)

השאירו תגובה