גרסת כיסוי: הטופ הזה של קיילי לא ממש עושה את העבודה

אחרי שהעלתה תמונה מתוקה מאי פעם של סטורמי והוסיפה תיוג מסתורי, המשיכה ג'נר לבלבל את העוקבים - והפעם עם לוק שנראה כאילו הוא מורכב משני חלקים אבל הוא למעשה שמלה, ונראה כאילו הוא אמור לעטוף את החזה שלה אבל די מתרשל בעבודתו

מאת  | ‏ 7 יוני 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

ניתוח מעמיק של הנתונים העולים מהפוסטים האחרונים באינסטגרם של קיילי ג'נר מעלה מסקנה מרתקת: היחידה שמסוגלת לגנוב ממנה את ההצגה ולנצח אותה בתחרויות לייקים היא לא אחרת מאשר דמה ובשרה, סטורמי וובסטר בת השלוש. תמונתה של האיט-בייבי, תלתליה העילאיים נופלים על פניה הנשגבות בתיעוד בלעדי מהאמבטיה, היא כרגע הפוסט עם כמות הלייקים הגבוהה ביותר מבין העשירייה האחרונה.

זה לא מובן מאליו, בהתחשב בכך שהשאר מכילים את הזהב האינסטגרמי האולטימטיבי – קיילי ג'נר בגרסאות שונות של ביקיני. ואכן, המתחרה הצמודה ביותר היא התמונה שהעלתה הכוהנת הגדולה לפני יומיים, בה היא ניצבת על רקע חוף ים בשקיעה, מישירה מבט חודר למצלמה ולובשת, ובכן, מעין מטפחת צבעונית כחלק עליון שעושה עבודה לא מרשימה במיוחד בכיסוי החזה שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner Closet (@kyliejennercloset)

מדובר, למעשה, בתמונת ת'רואובק מאחת החופשות האחרונות של ג'נר – אנחנו די בספק אם היא עצמה זוכרת להגיד בדיוק מתי ואיפה היא צולמה – ומתברר גם שהאאוטפיט הוא בעצם שמלה מודולרית וייחודית מבית ז'אן פול גוטייה. כבר הכתרנו כאן את קיילי כמובילת טרנד הקולר המוצלב, והלוק הנועז הזה בהחלט מביא אותו לנקודת רתיחה מבעבעת.

אחרי שטרחנו לכסות את הטופ שלא טרח לכסות את קיילי, נחזור ברשותכם לסוגיית האמבטיה של סטורמי: סביר כי לצד פרצופה המלאכי של היפהפייה הקטנה, חלק מהעניין הרב סביב הפוסט התעורר גם בעקבות התיוג המסתורי kyliebaby – המוביל כרגע לעמוד אינסטגרם ריק שאחריו עוקבים כבר יותר מ-600 אלף אנשים ורומז כי ג'נר זוממת להשיק בקרוב מותג חדש המתרכז במוצרי תינוקות. מעניין מי תהיה הפרזנטורית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Select Outfit (@select.outflt)

 

השאירו תגובה