מה רואים בתמונה הזאת? הגולשים מזועזעים מהמותג האהוב

"נשבעת שחשבתי שזו קרקפת נגועה", כתבה אחת העוקבות בחשבון האינסטגרם של מותג האופנה קלואה שלפני כחודש נפתח מחדש עם קונספט שונה לחלוטין. "לאן נעלמו התמונות של התיקים, הנעליים והבגדים היפים"? תהו העוקבים הרבים

מאת  | ‏ 2 יוני 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chloé (@chloe)

לפני קצת יותר מחודש עבר חשבון האינסטגרם הרשמי של מותג האופנה קלואה מהפך רציני, הופשט לגמרי מארכיון הפוסטים הקונבנציונליים שריפד אותו וקיבל חיים חדשים כחשבון השראתי עם התמקדות באלמנטים מעולם הטבע ותקריבים מופשטים.

הפוסט הראשון שהועלה ב-26 לאפריל כבר זכה לתגובות מודאגות ולתהיות בקשר לעתידו של החשבון אך תחת הפוסט שהועלה אתמול לחשבון כבר הצטברה שורה ארוכה של תגובות נדהמות, מבולבלות ואפילו מעט זועמות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chloé (@chloe)

"נשבעת שחשבתי שזו קרקפת נגועה", כתבה אחת העוקבות ואחרת הוסיפה "תפסיקו לפרסם כאלו תמונות מגעילות". אחרים שאלו לאן נעלמו התמונות של התיקים, הנעליים והבגדים היפים ותהו לאיזו כיוון מובילה אסטרטגיית השיווק התמוהה.

לצד התגובות המבקרות יש לא מעט עוקבים שמעודדים את קברניטי המותג לדבוק בכיוון החדש והמפתיע. סוגיית פיצוח נוכחות אינסטגרמית נכונה ומותאמת תקופה היא סוגיה שמעסיקה את כל מותגי האופנה הגדולים ויש כאלו שכבר נקטו בצעדים קיצוניים כמו בוטגה ונטה- מותג היוקרה שחשבונות הסושיאל שלו נמחקו בינואר האחרון. גם חשבונות של מותגי על אחרים כמו דה רואו מקדמים פעילות השראתית-ארטיסטית שהבסיס שלה אינו תמונות של מוצרים, קמפיינים, תצוגות או סלבז שמשגררות את פריטי המותג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chloé (@chloe)

גבריאלה הרסט- המנהלת האמנותית של בית האופנה הצרפתי המוכר וזו שנכנסה לתפקיד רק לפני מספר חודשים כבר הסבירה בחוסר התנצלות את האופי החדש של הפעילות האינסטגרמית.

הרסט מזוהה עם חזון אקולוגי וחתירה לצמצום ההשפעה ההרסנית של תעשיית האופנה על הסביבה. באופן טבעי, גם המהלך המפתיע של המותג שהיא מובילה מתחבר לאג'נדה הזו. "אנחנו חייבים לחזור ולכבד מוצרים ואובייקטים", אמרה בריאיון ל-WWD, "אבל לא נוכל לעשות זאת אם לא נכבד את המקור שנותן אותם לנו". עוד הוסיפה כי היא מאמינה שלנראות החדשה של החשבון עשוי להיות כוח מרפא שיחבר את האנשים חזרה למקורות ולטבע. "תזכו לראות תיקים ושמלות", הוסיפה והרגיעה את כל מי שמתעניין פחות בחיפושיות, אשכוליות אדומות ופרחים, "אבל לא יהיו תיקים ושמלות אם לא יהיו דבורים".

איפה התיקים והנעליים שלכם? הגיבו העוקבים (צילום: אינסטגרם)

איפה התיקים והנעליים שלכם? הגיבו העוקבים (צילום: אינסטגרם)


השאירו תגובה