הורסת בכחול לבן: קייט במחווה לדיאנה בבלייזר של זארה

סביר להניח שקייט מידלטון לא בחרה במחשבה תחילה על דגל ישראל כשבחרה שני אאוטפיטים בכחול ובלבן לאירועים מלכותיים השבוע. אבל מה שבטוח זה שהבלייזר השווה שלה מזארה עושה לנו חשק

מאת  | ‏ 25 מאי 2021

קייט בבלייזר הורס של זארה (צילום:  Jane Barlow לגטי אימג'ס)

קייט בבלייזר הורס של זארה (צילום: Jane Barlow לגטי אימג'ס)

ימים עמוסים במחויבויות מלכותיות עוברים על קייט מידלטון ונדמה שהיא מעבירה אותם כשהיא נצמדת לאסטרטגיה אופנתית ברורה. כידוע, בחירה בטוטאל-לוק בגוון אחיד נחשבת לבחירה זהירה יחסית, כזו שמצמצמת משמעותית את האפשרות לעשות טעויות קטנות וגדולות בשידוכים, התאמות, מיזוגים של פרינטים ומציאת האקססוריז הנכונים.

ההופעה הראשונה של הדוכסית הייתה בסרטון ל-Nursing Now- יוזמה לה היא משמשת כפטרונית המלכותית. בסרטון, מידלטון נראית זוהרת וממלכתית בשמלת פפלום לבנה ואלגנטית של אלכסנדר מקווין. מידלטון כבר תועדה לבושה ביצירה הצחורה של מקווין בביקור מלכותי רשמי שערכה המשפחה בוורשה לפני כארבע שנים.

אהבנו את הכחול והחום (צילום:  Andy Buchanan לגטי  אימג'ס)

אהבנו את הכחול והחום (צילום: Andy Buchanan לגטי אימג'ס)

למרות שמדובר בלוק ממוחזר, מדובר בהופעה שעלותה יקרה במיוחד. כשלוקחים בחשבון את עלות השמלה (סולד אאוט, כמובן) ואת העלות הכוללת של תכשיטי היוקרה ששידכה לה- עגילים ושרשרת יהלומים, מגיעים לסכום עם כמה אפסים יפים.

בלוק השני התומך באסטרטגיה האופנתית שציינו, היא תועדה כשהצטרפה לבעלה לביקור מלכותי בסקוטלנד. הטוטאל-לוק הכחול, המתכתב עם הדגל הסקוטי, הורכב מבלייזר של רשת האופנה הספרדית זארה ומחצאית פליסה באורך מידי של המותג הבריטי Hope. מידלטון שיכה לחצאית ולחולצה קלאץ' ונעלי עקב מזמש בגוון חום.

הבלייזר מושלם. לא חייבים כלום מתחת (צילום: גטי אימג'ס)

הבלייזר מושלם. לא חייבים כלום מתחת (צילום: גטי אימג'ס)

הלוק הכחלחל של מידלטון גרר פתיחה מהירה של ארכיוני הצילומים והשוואה ללוק כחול שלבשה הנסיכה דיאנה המנוחה ב-1992. הדמיון בצבע, בקפלי החצאית ובכפתורים הזהובים של הבלייזר קוטלג מיד כעוד הומאז' לרויאלית האהובה שתיזכר לנצח כאייקון אופנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @tiarasandteapots

מתאימים את המסכות לבגדים (צילום: גטי אימג'ס)

מתאימים את המסכות לבגדים (צילום: גטי אימג'ס)

מצליחה לדבר עם הידיים למרות הקלאץ' (צילום:  Andy Buchanan לגטי אימג'ס)

מצליחה לדבר עם הידיים למרות הקלאץ' (צילום: Andy Buchanan לגטי אימג'ס)

ברור לנו שאין קשר לדגל ישראל וזה במקרה אבל זה מקסים (צילום: אינסטגרם Kate Middleton Effect Affected)

ברור לנו שאין קשר לדגל ישראל וזה במקרה אבל זה מקסים (צילום: אינסטגרם Kate Middleton Effect Affected)

 

השאירו תגובה