צמרמורת: האקססורי שמוכיח – ג'ן ובן באמת חזרו

כשהחלה מגמת הרטרו לשנות האלפיים המוקדמות, לא יכולנו לדמיין שזה מה שהיא תביא איתה: הרכילות הכי חמה בהוליווד מספרת שג'יי לו ובן אפלק חזרו אחרי עשרים שנה, מגובה בתמונות פפראצי ועכשיו גם בשעון אחד דרמטי שלא משאיר מקום לספק

מאת  | ‏ 25 מאי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gloria ♡ (@gloriajlover)

לפני שבועיים, כשניצלנו את השמועות החמות כדי להתאבסס מחדש על הסטייל הזוגי של ג'יי לו ובן אפלק מתחילת שנות האלפיים, אנחנו מודות שעדיין היינו סקפטיות. הרשנו לעצמנו להתלהב מהאפשרות שהם באמת חזרו זה לזרועות זו אחרי עשרים שנה, אבל היססנו עם האמונה המחודשת במוסד האהבה הוליוודית, שספג לאחרונה יותר מדי מהלומות (כן, קים וקניה, אנחנו לגמרי מסתכלות עליכם בעיניים דומעות).

אז אם הפפראצי המצטבר לא שכנע, ואם טרנד הנוסטלגיה התרבותית לתחילת שנות האלפיים לא הספיק – עכשיו נחתה ברשת ראיית הזהב (כלומר, הכסף) לכך שהקאמבק ההיסטרי הזה לגמרי קורה: התמונות שמתעדות את הבילוי המשותף של בניפר במיאמי חושפות לא רק את פניה הקורנות מתמיד של ג'יי לו ואת הלוק המסוקס והלוהט של בן, אלא גם אקססורי אחד דרמטי ומטלטל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sylvia Hernandez (@sylviamhndz)

אם השיערות על הזרוע שלנו סומרות כרגע, זה רק בגלל מה שקורה שם על הזרוע של אפלק: הכוכב שידוע בחיבתו למרצ'נדייז של זוגיות (ע"ע דמות הקרטון הזנוחה של האקסית אנה דה ארמס), הוכיח שגם הוא עצמו לא מתגבר על הסטייל הנוצץ שליווה את מערכת היחסים הזאת בגלגולה המקורי, ועונד בימים אלה מחווה מרגשת בצורת שעון כסוף וייחודי שלופז העניקה לו אז, ב-2002, כפי שהמעריצים החדים מיהרו לאבחן.

"אתם חושבים שיש לו קופסת 'דברים של ג'יי לו', והאם הטבעת הוורודה שם", צייץ גולש אחד באזכור לטבעת האירוסים האיקונית ההיא. "בבקשה תשתמשו בזכרון הרכילותי המדהים שלכם כדי לנחש איזה פריט נוסטלגי יופיע בהמשך", ביקש אחר, ואנחנו ממש בונות על הביקיני הוורוד (טרנדי!) מסצנת היאכטה בקליפ ל-Jenny from the Block.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jlosgolden)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sn_magazin (@sn_magazines)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @gossipingtrendss

השאירו תגובה

 

  • איזה כיף לקרוא כתבותכאלו משמחות ולא טילים וקורונה.

    מאת: אתרה |‏ 26 במאי 2021 | 12:44