קים, מעולם לא שמחנו כל כך לראות עלייך משהו מכוער כל כך

זו לכאורה בסך הכל עוד תמונת ביקיני שגרתית, אבל היא כוללת רמז קטן וכעור ששבורי הלב בינינו יכולים לזהות כסימן אופטימי. חוץ מזה, זיהינו גם נטיית סטייל חדשה ומסקרנת בכל הנוגע למראות הביקיני של קים

מאת  | ‏ 23 מאי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

בסוף השבוע האחרון מלאו שנתיים לסאלם ווסט – עוגיה שמנמנה ומתוקה בצורת תינוק, שמבט אחד על פניו הטהורים יזכיר, למי שאיכשהו שכח, בדיוק מי שני האנשים שהביאו אותו לעולם: קים קרדשיאן וקניה ווסט. עצוב להיזכר גם כי ההרמוניה הקרדשיאן-ווסטית, שמתבטאת כל כך יפה בתווי פניו של בן הזקונים, הופרה לאחרונה כשהפאוור-קאפל האיקוני הודיע על גירושים ושבר את לב הרומנטיקנים האחרונים שעוד נותרו בעולם.

עברנו את שלבי האבל הראשונים על הזוגיות הזאת – הכחשנו וכעסנו, ועכשיו מסתמן שאנחנו בשלב המיקוח: אוקי, אל תהיו זוג, אבל אפשר שלפחות תישארו חברים? ובכן, כרגע זה לא נראה מבטיח: מקורבים מדווחים כי הם כלל לא מדברים, והפוסט שהקדישה אמא קים למסיבת יום ההולדת של סאלם מספק הוכחה כואבת לכך, כשאבא קניה בולט בהיעדרו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

כמעט אבדה תקוותנו, אבל אז היא ניצתה שוב בגחלת כתומה ומפוקפקת: ברגע הראשון זו נראית כמו עוד סתם תמונת ביקיני קרדשיאנית קלאסית, אבל אז נחות העיניים על כפות רגליה הקטנות והמפורסמות של קימי – ומה נגיד לכם? מעולם לא שמחנו כל כך לראות משהו מכוער כל כך. 

"סליידס 450 של ייזי", מיהרו המעריצים חדי העין לזהות את הדגם החדש שטרם הושק רשמית. "איך היא מקבלת אותם בבלעדיות כשהיא כבר לא מדברת בכלל עם ייזי עצמו?", תהה מגיב אחר, ולכך נשיב: נסתרות דרכי הקרדשיאן, וכל עוד לקניה עדיין יש איזושהי השפעה על המלתחה של קים – כן, אפילו כשהיא מתבטאת בעיסת המחוררת הזאת, וכן, אפילו אם מדובר בשיתוף פעולה עסקי לכל דבר ועניין – אנחנו לא מתכוונות לשאול שאלות מיותרות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

אחרי ההתאוששות מהכיעור ומשמעויותיו, עניין נוסף ששווה לשים עליו עין הוא הנטייה המסתמנת של קים לעבר בחירת הסטייל מעניינת שכוללת שידוך בין תחתוני ביקיני וחולצת קרופ. היא הפתיעה אותנו עם זה כבר בשבוע שעבר, וכעת שוב מדגמנת את השילוב בגווני שקיעה שתואמים לכפכפי הזוועות המשמחים. נמשיך לעקוב, אובייסלי. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KANYE WEST FAN PAGE (@yeezyboosts)

השאירו תגובה