הצצה נדירה של מייגן בטי שירט בטריילר לסדרה חדשה

הופעת האורח הקצרצרה של מייגן בטריילר החדש לסדרת הדוקו של הנסיך הארי לאפל טי וי, כוללת לוק קז'ואלי במיוחד המבוסס על סלוגן טי-שירט עם הכיתוב: Raising the future. תודו שזה מפתיע

מאת  | ‏ 18 מאי 2021

מייגן בהופעת אורח נדירה לבושה כאילו היא בדרך למקלט (צילום: Meghan and Harry BR אינסטגרם)

מייגן בהופעת אורח נדירה לבושה כאילו היא בדרך למקלט (צילום: Meghan and Harry BR אינסטגרם)

הטריילר החדש לסדרת הדוקו של הנסיך הארי ואופרה ווינפרי עלה לאוויר ולמרות שמייגן מופיעה בו רק לשבריר שניה, ההופעה שלה מצליחה לייצר עניין עולמי. הופעת האורח הקצרצרה שלה כוללת לוק קז'ואלי במיוחד המבוסס על סלוגן טי-שירט עם הכיתוב:

Raising the future.

הסדרה שנוצרה עבור אפל TV עוסקת בבריאות הנפש, נושא הקרוב במיוחד לליבם של הארי ומייגן. כזכור, מייגן סיפרה לאחרונה על הקשיים האישיים שעברה בריאיון המדובר שנתנו בני הזוג לאופרה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Fab Four (@royal.fabfour)

מיד עם פרסומו של הטריילר נחשפו הפרטים המלאים על בחירת הלבוש של מייגן. החולצה, שמחירה כ-125 ₪, משתייכת למותג הבריטי הקטן Mère Souerשנוסד על ידי קארי אן רוברטס. אף אחד לא הופתע שמרקל עשתה בחירה עם מסר נשי-אימהי מעצים.

"בכל אופן שאת בוחרת לעשות זאת, לא משנה מהן הבחירות ההוריות שלך, אנחנו כולנו עושות זאת. העבודה הכי גדולה וקשה שאי פעם תהיה לך", נכתב בתיאור הפריט של החולצה.

מדהים כמה הוא נראה מאוהב (צילום: Meghan and Harry BR אינסטגרם)

מדהים כמה הוא נראה מאוהב (צילום: Meghan and Harry BR אינסטגרם)

רוברטס כמובן התרגשה מאוד מהבחירה של הדוכסית ושיתפה אותה בחשבון האינסטגרם של המותג. היא כמובן ניצלה את המומנטום ומיהרה להרחיב את אפשרות הרכישה של הפריט המדובר לכל רחבי העולם.

חשבונות העוקבים מקרוב אחר מלתחתה של מרקל מיהרו להשלים את הפרטים מאחורי ההופעה הסופר קז'ואלית והנדירה. החולצה שודכה למכנסיים שחורים ולחגורה וחדי העין הבחינו גם בצמד עגילים של המעצבת לוריין שוורץ.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Haven (@meghaven247)

השאירו תגובה

 

  • עלאק הופעת אורח נדירה… מחפשת פרטיות ודוחפת את עצמה לכל חור. הדבר הכי מעניין בתמונה שפתאום ה"הריון" שלה נעלם. לא פעם ראשונה שלה"הריון" שלה יש חוקים משלו שלא חלים על שאר בנות האנוש. פשוט נס רפואי.

    מאת: רחל מרקר |‏ 18 במאי 2021 | 17:32