החליפה פרצוף: לא זיהינו את הכוכבת עם השינוי הקיצוני הזה

מייזי וויליאמס אולי לנצח תהיה אריה סטארק מ"משחקי הכס", אבל בקרוב היא עומדת להוסיף לרזומה תפקיד מסקרן של נערת פאנק -עבורו עשתה לאחרונה מהפך קטן אבל דרמטי בלוק שלה

מאת  | ‏ 13 מאי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maisie Williams (@maisie_williams)

כשהכרנו לראשונה את מייזי וויליאמס בתור אריה סטארק, היא עוד הייתה ממש בתחילת שנות העשרה שלה, כך שזכינו לראות את הסטייל האישי שלה מתפתח לנגד עינינו לאורך העשור האחרון. כיום, בגיל 24, וויליאמס היא אישה עם סגנון אופנתי מובחן מאוד. היא ללא ספק חובבת אופנה בריטית ושואבת השראה מתקופת הפאנק הבריטי של שנות השמונים, וגם אוהבת לאתגר תפיסות מגדריות כשהיא לובשת מעצבים כמו תום בראון.

לא מזיק גם שלוויליאמס יש בן זוג עם חוש סטייל מעניין לא פחות משלה, והוא תמיד שמח להתלוות אליה לתצוגות אופנה בלוק תואם – גם אם זה אומר ללבוש חצאית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maisie Williams (@maisie_williams)

השבוע מייזי הגיעה לטקס פרסי הבריטס, כשהיא לובשת חולצה לבנה נשמטת מהכתפיים וחצאית של פראדה, אבל מי שגנבו את תשומת הלב היו הגבות המחומצנות שלה, שתואמות לשיער הבלונדיני שעל ראשה בימים אלה.

אולי אתם זוכרים שב-2019, ממש אחרי שסיימה את צילומי העונה האחרונה של ״משחקי הכס״, מייזי לא רק צבעה את שיערה בוורוד, היא גם הצהירה בראיונות שעשתה את זה כדי לא לקבל הצעות עבודה, מכיוון שרצתה לקחת חופש אחרי עשר שנים של צילומים מאתגרים. הפעם, הבלונד החדש הוא דווקא כן עבור תפקיד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

מייזי מצטלמת בימים אלה לסרט על הסקס פיסטולס, ומגלמת שם את פמלה רוק, הידועה גם בתור ג׳ורדן מוני – שחקנית ודוגמנית עבר שהופיעה עם הסקס פיסטולס על הבמה בשנות השבעים וגם עבדה עם ויויאן ווסטווד.

כל אלה, כאמור, הם בדיוק ההשראות של הסטייל של וויליאמס ביומיום – כך שמדובר בליהוק טבעי ואף מתבקש, ואין לנו ספק שמייזי קפצה על ההזדמנות לשנות שוב את צבע השיער שלה ועל הדרך גם לצאת בסטייטמנט נועז עם חמצון הגבות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by

השאירו תגובה