"היא כזאת נואשת וחסרת בטחון": בגלל שמלה – דרמה בין קנדל ג'נר לסלינה גומז

צבא המעריצים של סלינה גומז נחשב לאחד הלוחמניים ביותר ברשת: שנים של קרבות מול ג'סטין ביבר ונשים שהעז להתרועע איתן הפכו את ה"סלינייטורים" למתנקשים וירטואליים מיומנים היטב. קנדל כנראה הייתה צריכה לחשוב על זה לפני ששיתפה ציוץ ובו השחרה מרומזת על הזמרת שלבשה שמלה זהה לשלה

מאת  | ‏ 8 אפריל 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

השבוע ציינו ברחבי העולם את חג הפסחא, שלצד מסיבת יום ההולדת-מחדש של ישו הנוצרי מהווה גם חגיגה אביבית צבעונית ופוטוגנית. נראה שקנדל ג'נר קמה במצב רוח עליז במיוחד באותו יום, והחליטה להיות איט-גירל טובה וליישר קו עם האווירה הפרחונית שלבש הפיד. 

כך קרה שקיבלנו ממנה לוק מאוד לא אופייני ומאוד, מאוד יפה: קנדל היא הרי אחת הסופרמודלס היחידות שהקלישאה "אני בעצם טומבוי" באמת תקפה לגביהן, ולכן המראה שלה בשמלת מקסי ורודה, פרחונית ותפוחת שרוולים הוא בהחלט טוויסט מרענן. מי היה משער שטוויסט נוסף בעלילה יהפוך את כל התענוג הפסטורלי הזה לזירת קרב עקובה מטוקבקים?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

קצת אחרי שהמעריצים האובססיביים של קנדל מיהרו להיזכר ולציין כי את השמלה הרומנטית הזאת מבית רודארטה היא למעשה לבשה לראשונה כבר בהפקת אופנה של ווג סין לפני כמה חודשים, קהילת מעריצים אובססיבית אף יותר זקפה את ראשה הווירטואלי והודיעה: אחלה, אבל סלינה גומז עשתה את זה קודם, ויותר טוב – בקליפ שלה לשיר De Una Vez.

מיני קטטות שגרתיות החלו להתפתח אז בין גולשים שתחביבם העיקרי הוא להתקוטט ברשת סביב יריבויות מדומיינות בין אנשים שהם לא מכירים, אבל אז קרה דבר פחות שגרתי: קנדל בכבודה ובעצמה שיתפה ציוץ בו נכתב "קנדל ג'נר לובשת את השמלה הזאת יותר טוב מכל אחת אחרת", והוסיפה: "הייתי חייבת לקחת אותה הביתה מהסט". 

הציוץ המחוק של קנדל (צילום: טוויטר, @kendalljenner)

הציוץ המחוק של קנדל (צילום: טוויטר, @kendalljenner)

כעת נשאלת השאלה: האם ג'נר הייתה מודעת לתחרות המומצאת בינה לבין גומז שהעסיקה את הרשת באותם רגעים? האם יכול להיות שמדובר בהשחרה מכוונת? הסלינייטורים – לוחמי צבא האמת של סלינה – דווקא לא עצרו לרגע לשאול את השאלה הזאת לפני שהסתערו: "פשוט טרגי איך שקנדל הרגישה צורך להשחיר על סלינה", צייצה אחת. "היא כזאת נואשת וחסרת בטחון כשמשווים אותה למלכה, עד שהיא הייתה חייבת להגיד לכולם שהיא נראית יותר טוב. כל כך קטנוני!".

אחרת הוסיפה: "קנדל הייתה צריכה לשבת בשקט עם התרנגולת שלה" – רפרנס לרצף התמונות שבאחת מהן חובקת ג'נר תרנגולת תמימה – "היא ידעה טוב מאוד מה היא עושה כששיתפה את הציוץ הזה". מסתמן שלפחות בשלב מסוים היא אכן ידעה טוב מאוד מה קרה שם, כי כמה שעות אחרי שפורסם – הציוץ נמחק. זה הרגע שבו אנחנו מנדבות את פסק הדין שישים סוף לסאגה הרת הגורל הזאת, נכון? אז, ובכן, קנדל לבשה את זה (קצת) יותר טוב. תודה ושבת שלום לכולן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Brasil (@kendallsjbr)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Brasil (@kendallsjbr)

 

השאירו תגובה

 

  • שמלה מכוערת על מה מתווכחים חחח
    ואין מה לעשות קנדל לא דוגמנית על סתם , בגדים נוצרים בשביל להיראות טוב בול על סגנון גוף כמו שלה אז ..

    מאת: מישהו |‏ 14 באפריל 2021 | 18:56
  • סלינה גומז הרבה יותר חיננית ונשית ממנה וזה נראה עליה הרבה יותר טוב.
    לא כל דבר על דוגמנית ייראה טוב. צריך אישיות וקצת קסם ויופי כדי לסחוב בגד.

    מאת: אשה יפה |‏ 12 באפריל 2021 | 20:51
  • מריבה מיותרת על שמלה מכוערת.. מקסים.

    מאת: נונה |‏ 10 באפריל 2021 | 12:34
  • לבחורה או לבחור שכתב את זה רק בריאות בחיים

    מאת: וואו |‏ 9 באפריל 2021 | 21:38