שידוך מושלם: הכוכבת הבריטית התאהבה במעצבת הישראלית, והתוצאה מטריפה

לגמר העונה הקודמת של "רוקדים על הקרח" בחרה המאמי הלאומית של אנגליה, הולי ווילובי, בשמלה מרהיבה של לי גרבנאו. צהובוני הממלכה התעלפו, אנחנו השתפכנו - והיה ברור שזו רק תחילתה של ידידות מופלאה. עכשיו כל זה קורה שוב, וזה מהמם כמו בפעם הראשונה אם לא יותר

מאת  | ‏ 15 מרץ 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Holly Willoughby (@hollywilloughby)

הנה משפט שמרגש אותנו יותר מאי פעם, ובתקווה גם רלוונטי יותר מאי פעם: עונת החתונות בפתח, והיא עומדת להיות מרהיבה. יש לשער שהאירועים עצמם יתקיימו באווירת בוטיק אינטימית מהרגיל, שזה כבר אלמנט אופנתי מבטיח מבחינתנו – אבל הציפייה שלנו מרוכזת, מן הסתם, באופנת שמלות הכלה שתצטרך לפצות בהרבה הוד והדר על עוגמת הביטולים, הדחיות והזמן האבוד.

לא שאנחנו מתחתנות או משהו, אבל מיותר לציין ששמלות כלה מכילות בתוכן הבטחה ופוטנציאל למימוש מושלם של מיטב התשוקות והפנטזיות האופנתיות, וזה בדיוק סוג ההשראה הנעלה שאנחנו מחפשות בימים אלה, ובכלל. גם הולי ווילובי בכלל לא מתחתנת, וזה אף פעם לא מונע ממנה ללבוש את היצירות המרגשות ביותר מההיצע הכלתי – ובפרט זה של מעצבות ישראליות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Love Holly Willoughby (@hollywillsclub)

המנחה הבריטית הנערצת כבר זהרה בעבר בלוקים שמיימיים של ליהי הוד ולי גרבנאו, ואמש שוב בחרה בשמלת כלה של גרבנאו עבור מעמד הגמר החגיגי של התכנית "רוקדים על הקרח" בהנחייתה. השמלה, חובקת גזרה עם אפליקציית נוצות עדינה ומנצנצת ומחשוף סוויטהארט באפקט סטרפלס, סחטה לא מעט הצעות נישואים בתגובות לפוסט בו תייגה ווילובי את המעצבת והודתה לה. 

"הקשר עם הולי נוצר דרך הסטייליסטית שלה, שפנתה אלינו בעונה הקודמת של רוקדים על הקרח", אומרת היום גרבנאו ל-FF. "גם השנה היא פנתה אלינו ואמרה שהולי מאוד מתחברת לכתב היד ולעיצובים, ואם אהיה מוכנה לעצב עבורה בגד לגמר. שלחתי לה שלוש סקיצות והיא התאהבה בשמלה הזאת. ההשראה הייתה הוליווד הישנה של שנות העשרים – שמלת נוצות זוהרת בעבודת יד, שמחמיאה ומבליטה את הקימורים שלה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Danielle Whiteman (@danniiwhiteman)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Holly Willoughby (@hollywilloughby)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lee Petra Grebenau (@leegrebenau)

השאירו תגובה

 

  • מה עפתם?! לא מחמיא לה בכלל.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 16 במרץ 2021 | 00:40
  • ושוב פעם בעלי החיים משלמים את המחיר. למה הנוצות המכוערות האלו? אנושות של חלאות אנוכיות

    מאת: אור |‏ 15 במרץ 2021 | 17:25