"היי קים, מה זה?": הביקורת הוויראלית על סקימס הטריפה את הרשת

"אני נראית כמו פו הדב שלובש תחתונים קטנים מדי", אומרת בייאוש הטיקטוקרית שמודדת את המחטב שהזמינה מהמותג של קים קרדשיאן, בסרטון שגרף מיליוני צפיות, הוביל לתגובה מפתיעה מצד סקימס ובעיקר גרם לאותה צרכנית מאוכזבת להגיע למעמד ויראלי שלא חלמה עליו ואפילו להפוך ל"מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט"

מאת  | ‏ 7 מרץ 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

גם מי שעוד הצליחו להמשיך להיאחז בתפיסה המאוסה והמיושנת שלפיה קים קרדשיאן היא קליפה ריקה שמסמלת את כל מה ששטחי בעולם ולא ראויה לפרסום והכסף שלה, נאלצו להתחיל להתקפל ככל שהתבסס הקונצנזוס סביב "סקימס". מותג המחטבים וההלבשה התחתונה של קים, שנוסד לפני כשלוש שנים, סבל ברגע הראשון מבאזז שלילי סביב בחירת השם המקורית – "קימונו" – שגררה האשמות בניכוס תרבותי, אבל מרגע שיצא לשוק הרוויח די מהר את חותמת האיכות הצרכנית שמגיעה רק מלקוחות מרוצים.

כיום זו עובדה מוסכמת ש"סקימס" הוא מותג שעושה עבודה טובה – הודות למגוון מוצרים איכותיים, נעימים ואפקטיביים, בטווח מידות רחב ואינקלוסיבי ובמחירים נגישים – וכל הכבוד לקימי, אשת העסקים הממולחת שיודעת מה נשים רוצות וצריכות. לכן הסרטון הוויראלי של הטיקטוקרית אדריאה באריק, בו היא פחות או יותר שוחטת את המחטב שהזמינה מהמותג, בהחלט נראה כמו תפנית מצערת שעלולה לקלקל את החגיגה.

@adriabarich

since no one said it: ##fyp ##foryou ##BoseAllOut ##skims ##shapewear ##bodypositivity @skims @skimsbykimkardashian @kimkardashian.westt

Rasputin (7" Version) – Boney M.

"הוידאו הזה מיועד לקים קרדשיאן בלבד", פותחת באריק בפנייה אישית ומאיימת. "היי, קימברלי. מה זה?", היא שואלת בייאוש ניכר כשהיא מדגמנת את התחתונים המחטבים של סקימס. "חשבתי שסקימס אמורים לגרום לי להיראות שופעת קימורים, לא כמו פו הדב שלובש תחתונים קטנים מדי". היא ממשיכה להביע את מורת רוחה מהרכישה באמצעות שאר דימויים והדגמות, והתוצאה, נכון להיום, עומדת על 11.5 מיליון צפיות.

כמה ימים לאחר מכן באריק כבר דיווחה כי נציג מטעם סקימס פנה אליה והציע לשלוח לה כמה מוצרים נוספים לניסיון. זה כמובן הוביל לסרטון נוסף, בו היא נראית מפויסת יותר ביחס למותג אם כי עדיין לא ממש עפה על הביצועים – אבל בהחלט אפשר לסכם ולומר שקים קרדשיאן וסקימס עשו לאדריאה באריק טובה גדולה.

@adriabarich

Welcome to the shapewear olympics #fyp #foryou #shapewear #skims #kimkardashian #DoTheScottsSlide

Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod

כבר יותר מחודש שהיא מארחת בפרופיל הטיקטוק שלה את "אולימפיאדת המחטבים", במסגרתה היא וחברותיה מודדות ומדגמנות מגוון מוצרים שנשלחים אליה מדי יום מטעם כל מותג שיודע מה טוב בשבילו ("ויקטוריה'ס סיקרט שלחו לי תחתונים, אז אני מסתובבת ומספרת לאנשים שאני מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט"). כך קרה שמחטב במידה קטנה מדי התגלגל לכדי פינה קבועה של ביקורת צרכנות מאוד ספציפית, מאוד מצחיקה ומאוד מצליחה – אם מישהו היה צריך עוד הוכחה לקשר הסימביוטי היפהפה שהאינטרנט יודע לייצר בין יצרנים לצרכנים.

 

@adriabarich

Third times the charm, plz stop taking this down tik tok #fyp #shapewear #foryou

original sound – Adria Barich

@adriabarich

Enter the @honeylove gift card giveaway! Winners will be chosen randomly and announced on Thursday! #shapewear #bodypositivity

original sound – Adria Barich

@adriabarich

Shapewear Olympics: @skims vs @honeylove #honestreview #review #shapewear #skims #honeylove #fyp #foryou #bodypositivity

Spongebob – Dante9k

השאירו תגובה

 

  • כפרה תקני מידה יותר גדולה, לא הבנתי מה אישה במידה לארג מנסה להיכנס לאקסטרה סמול. מה קים קרדשיין אשמה בכך שאין לך מודעות עצמית??

    מאת: חן |‏ 9 במרץ 2021 | 15:48
  • תלכו לעשות ספורט במקום לצלם את עצמכן כל היום ולא תצטרכו מחטבים.
    תרבות הכלום ושום דבר

    מאת: חחח |‏ 8 במרץ 2021 | 07:26