רגע אחרי שבישרה על הריון שני: אנחנו בשוק מהשמלה של מייגן מרקל

הארי ומייגן הפתיעו עם הופעה קצרצרה בסרטון שנועד לקדם את שיתוף הפעולה המדובר שלהם עם ספוטיפיי. מייגן, שמזמן לא סיפקה כותרות אופנתיות, הצליחה להפתיע עם שמלת לימונים של אוסקר דה לה רנטה

מאת  | ‏ 23 פברואר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghanmarkle_official)

מאז שהודיעו על פרידתם מבית המלוכה, הנסיך הארי ומייגן ממעטים בהופעות פומביות. לפני מספר ימים הם חזרו לכותרות עם תמונה זוגית המאשרת הריון שני שרק העמיקה את הצמא להצצה מספקת יותר לחיים שלהם הרחק מעיני המצלמות.

אמש, הארי ומייגן הפתיעו שוב עם הופעה קצרצרה בסרטון שנועד לקדם את שיתוף הפעולה המדובר שלהם עם ספוטיפיי. השניים, כידוע, חתמו על עסקת ענק בשווי עשרות מיליוני ליש"ט במסגרתה יספקו לענקית הסטרימינג תכנים מקוריים. עכשיו, גם הגיע הזמן להתחיל לסמן וי על סעיפי ההתחייבות שלהם בעסקה ולקדם אותה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@_meghanmarkle_belgique)

בסרטון נראים בני הזוג ישובים על הספה הבהירה שלהם בביתם שבסנטה מוניקה, קליפורניה. מייגן, שמזמן לא סיפקה כותרות אופנתיות, הצליחה להפתיע עם בחירה לא אופיינית- שמלת מעצבים יקרה מאוד ומקושקשת של אוסקר דה לה רנטה.

הבחירה בשמלה מקולקציית הריזורט של בית האופנה הרימה לא מעט גבות. מייגן ידועה בחיבתה העקבית לפריטים חלקים במראה קלאסי. היא אמנם בוחרת מדי פעם גם בפריטי פרינט אך שמלת הלימונים הנוכחית בהחלט נחשבת לבחירה מפתיעה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Oscar de la Renta (@oscardelarenta)

בגזרת האיפור היא נשארה נאמנה למראה הטבעי אך נטשה את הגולגול המבולגן לטובת שיער פזור עשוי ומפונפן למהדרין. הארי שימש בהופעה הנוכחית כצלע המאזנת ובחר בחולצה לבנה מכופתרת ומכנסיים כחולים מחויטים.

לאכזבת רבים הפוזה הישובה של מרקל בסרטון לא סיפקה רמזים רבים בכל הנוגע להיריון. נותר רק לקוות שההסכם עם ספוטיפיי כולל מספר מכובד של הופעות פומביות שיאפשרו מעקב צמוד יותר אחרי הסטייל של ההריונית המפורסמת שלא מפסיקה להפתיע.  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Addicted (@royaladdicted_new)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Oscar de la Renta (@oscardelarenta)

תמונה
תמונה 

השאירו תגובה