אחרי שנעלמו מהרדאר: הארי ומייגן בהופעה פומבית מתוקה במיוחד

בשנה האחרונה הם שמרו על שקט יחסי - בין אם בגלל הקורונה או בשל העובדה שפרשו לחייהם הפרטיים - ואתמול הפתיעו קבוצה של משוררים צעירים, כשהתפרצו לשיחת הזום שלהם בלי התראה מוקדמת. השניים נראו מצוין בחולצות וחיוכים תואמים, אבל מה עם איזו הצצה על יורש העצר הקטן?

מאת  | ‏ 9 פברואר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @royalfamily.20

יותר משנה מאז התחילה בהלת הקורונה, כבר כמעט והתרגלנו לשגרה החדשה נטולת השטיחים האדומים. בהתחלה הרגשנו בחסרונם, אבל לאט לאט הכוכבות התחילו למצוא פתרונות – הפקות שמצטלמות בבתים, סיבובי יח"צ בזום שמספקים לנו רגעים אופנתיים, וכמובן הצצה מבורכת לסגנון היומיומי יותר של המפורסמות. הן אולי עדיין יותר נוצצות מאיתנו כשצוות שלם עובד איתן על מראה לקראת ראיון, אבל בסוף היום – כולנו הולכות לעשות קניות בסופר בחליפת טרנינג, בין אם אנחנו גרות בהוליווד או בחיפה. 

לעומת השחקניות שממשיכות לקדם פרויקטים, או דוגמניות העל שמצליחות להצטלם פה ושם תחת תנאים מפוקחים היטב, למשפחת המלוכה לא היו יותר מדי הזדמנויות להתהדר בבגדי גלאם. את קייט, למשל, ראינו ממש לא מזמן בכובע גרב עם פונפון ובשיחת זום עם שיער טבעי ולא עשוי, רחוקה שנות אור משמלות אלכסנדר מקווין היוקרתיות ומהכתרים משובצי היהלומים שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Podcast (@hmlisten)

בצד השני של העולם נמצאים מייגן והארי, שמקומם בין משפחת המלוכה הבריטית לקליקת הוליווד הנוצצת עדיין לא לגמרי ברור. בהיעדר אירועים חגיגיים להתלבש אליהם יפה, נאלצנו להסתפק היום בהופעת אורח של בני הזוג בשיחת זום. השניים הפתיעו קבוצת משוררות ומשוררים צעירים בגילאים 13-19, שנדהמו לגלות כי מייגן והארי הצטרפו אליהם, כחלק מהפעילות לקידום חודש ההיסטוריה השחורה שחל בכל שנה בפברואר.

עד שסוף סוף קיבלנו הצצה, אין ספק שהיה משמח יותר לראות את השניים בגוף מלא ולנתח כל פיסת לבוש (ואם אפשר, גם לקבל ד"ש מארצ'י הקטן). אבל כאמור אלה ימים קשים, ואין ברירה אלא להסתפק בפירורים מהחזה ומעלה.

המשוררים הצעירים היו בהלם (צילום: אינסטגרם, ohohsheilaa)

המשוררים הצעירים היו בהלם (צילום: אינסטגרם, ohohsheilaa)

הארי ומייגן בחרו להישאר מחוברים לקרקע ולא השקיעו בלוקים אלגנטיים במיוחד – הוא לבש חולצת פולו לבנה וחשף תספורת ושיער פנים שהולמים מאוד את התקופה, והיא הלכה על חולצה מכופתרת אבל השקיעה מעט יותר בסידור השיער. מרקל לא אספה אותו בגולגול המזוהה איתה, והתוצאה המשוחררת מהממת במיוחד.

לא נכחיש את הגעגועים לקולקציית המעילים המוצלחת של מייגן ולאופן בו הארי מתאים את העניבה שלו ללבוש שלה, אבל עד שהעולם יחזור לעצמו – האם נפסיק להתאבסס על כל הופעה קטנה שהם נותנים לנו? תסמכו עלינו שממש לא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by O, The Oprah Magazine (@oprahmagazine)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harry Meghan Archie (@sussexonly)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Princess Meghan (@thechildrensprincess)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by meghanmarkle (@marklespics)

השאירו תגובה