אפקט הסגר: ככה עוד לא ראינו את השיער של קייט מידלטון

הדוכסית המתוקתקת תמיד מקפידה על בגדים לפי כללי הלבוש של הארמון ועל שיער ואיפור מסודרים למדי, אבל גם נסיכות נמצאות בסגר וניכר כי הספר של קייט לא הגיע לארמון בימים האחרונים. קייט עלתה לזום בשיער ארוך וכהה מהרגיל כשהוא לא מסודר ובלי פן. האם נסיכות גם צובעות לבד?

מאת  | ‏ 24 ינואר 2021

קייט עולה לזום בסופש האחרון. האם נסיכות צובעות שיער לבד? (צילום: אינסטגרם Keeping up with The Duchess19)

קייט עולה לזום בסופש האחרון. האם נסיכות צובעות שיער לבד? (צילום: אינסטגרם Keeping up with The Duchess19)

רוב ההופעות הפומביות האחרונות של קייט מידלטון התרחשו מהמותניים ומעלה, אבל מכיוון שמדובר באישה שאוהבת להיות מתוקתקת במיוחד – לא רק בגלל כללי הלבוש של הארמון הבריטי – יש לנו תחושה שגם אם המצלמה הייתה חושפת את התמונה המלאה, לא היינו מוצאים את הדוכסית יושבת במכנסי טרנינג וכפכפים עם גרביים. אבל יש תחום אחד שבו נראה שהמגפה העולמית נותנת את אותותיה, ומדובר בתסרוקת המלכותית של קייט.

ביום חמישי האחרון מידלטון עשתה סבב שיחות וידאו כדי להודות לעובדות ועובדי מערכת הבריאות בבריטניה, וחשפה שם סגנון שיער שונה ממה שהתרגלנו אליו, ובעיקר הרבה יותר טבעי. בחודשים האחרונים של 2020 קייט הציגה גוונים בהירים בשיער, תספורת ושיער מעוצב בגלים מוקפדים. עכשיו, נראה שהיא חזרה לגוון הטבעי הכהה יותר, השיער שלה ארך והיא נותנת לו לגלוש באופן טבעי, אבל לא שכחה לשים חצי ממנו מאחורי הכתפיים כדי לחסוך עגיל אחד מצמד עגילי זהב ופנינה (לא אמיתית) של המעצבת האירית סימון רושה.

האתרים הבריטיים כבר עפים על הלוק החדש, ובדיילי מייל גייסו את עזרתו של מעצב השיער ג׳יימס ג׳ונסון שיסביר. ״נראה שפחות ופחות תספורות לאחרונה נתנו לשיער שלה זמן לצמוח, ואין ספק שהעובדה שהוא עובר פחות עיצוב גרמה לו להיראות בריא״, הוא אמר. ״ממש כמו הרבה אחרות כרגע, אני חושב שהסגר גרם לה לנסות סגנונות שהיא לא בהכרח הייתה הולכת עליהם לפני כן, והשיער הארוך ממש מתאים לה, וגם מאוד טרנדי כרגע, ומוכיח שוב שהיא אייקון שיער״.

יחד עם השיער הארוך והעגילים המשגעים קייט בחרה בלבוש אלגנטי ופשוט של חולצה מכופתרת לבנה ומעליה בלייזר שחור והוסיפה שרשרת עדינה ואיפור טבעי. לא ברור אם הגוונים הבהירים עוד יחזרו בהמשך אבל בינתיים מדובר בלוק מחמיא מאוד שלא נתנגד לראות עוד ממנו.

לפני חודש  עוד הייתה קצת בלונדינית ובעיקר מפונפנת (צילום: WATTIE CHEUNG לגטי אימג'ס)

לפני חודש עוד הייתה קצת בלונדינית ובעיקר מפונפנת (צילום: WATTIE CHEUNG לגטי אימג'ס)


 

השאירו תגובה