לא קר לך? קנדל ג'נר בשלג עם חולצת בטן דקיקה

מעבר לים הסלבס יוצאים לחופשות הכריסמס המסורתיות, ומי נופש טוב יותר מאשר בנות משפחת קרדשיאן? האחיות קנדל וקיילי ארזו את בגדי המעצבים ונסעו לחופשת סקי באספן, ונראה שמזג האוויר לא ממש מטריד אותן

מאת  | ‏ 31 דצמבר 2020

למשפחת קרדשיאן, כידוע, יש לא מעט מסורות משפחתיות: חופשות משותפות של הביוקר, חגיגות יום הולדת גרנדיוזיות והתכנסויות מיוחדות בחגים. לאורך השנה החולפת הוכיחה המשפחה שגם מגפה עולמית לא תוכל למסורות שלה, ועכשיו היא חותמת אותה באקורד סיום מתוקשר וצפוי.

לרגל חגיגות השנה החדשה האחיות קנדל וקיילי התאחדו באספן המושלגת. יעד הסקי היוקרתי והמוכר חביב עליהן במיוחד, וצלמי הפפראצי הגיעו לזירה מוכנים. גם האחיות הגיעו עם מלתחה מתואמת בגוונים בהירים, אך כזו שלא בהכרח תואמת את תנאי מזג האוויר הקיצוניים.  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Fan Page (@kendallthequeeen)

לשיטוט בעיירת הסקי קנדל בחרה בלוק מפתיע הכולל מכנסי טרנינג עבים וחולצת בטן חושפנית. מהתמונות ניתן להתרשם שלמרות כובע הפרווה והמכנסיים הספק-מחממים, לקרדשיאנית בת ה-25 בהחלט היה קר.

גם העובדה שרגליה היו מרופדות בתוך מגפיים צ'אנקיים שחורים של פראדה לא ממש עזרה, וכנראה שכל מה שהתחשק לנוכחים בסביבה לעשות זה לזרוק עליה במהירות איזה מעיל מחמם. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Red Carpet Rox (@red_carpet_rox)

כל המודאגים שמדמיינים אפשרות סבירה של דלקת ריאות מוזמנים להעיף מבט בתמונת עבר מהארכיון הפרטי של קנדל. גם לפני שנתיים הדוגמנית השתתפה באתגר ההתפשטות בקור האספני והעלתה תמונה שלה בשלג הכבד כשלגופה רק ביקיני זערורי. "פאק, קר בחוץ", היא הוסיפה אז בכיתוב.

לנפלאות החופשה הנוכחית קנדל עוד לא הקדישה פוסט חגיגי. נותר רק לחכות ולראות אם אתגר הביקיני בשלג יחזור לסיבוב נוסף או שג'נר תמצא דרך מפתיעה אחרת לחגוג את השנה החדשה.   

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Nicole Jenner (@kendallohnews)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kendall – outfits (@ken.jen.style)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @kyliexkendalljn

השאירו תגובה