איוונקה טראמפ ממחזרת שמלה מזארה ועושה את זה בסטייל

איוונקה טראמפ ממשיכה בעבודות ההתנדבות שלה לפחות עד שאבא יעזוב את הבית הלבן. ניכר כי היא לגמרי מחושבת בנושא הבגדים והמצב הכלכלי בעולם ולכן בחרה בשמלה פשוטה מבית זארה שאף לבשה אותה בעבר. נכון שאנחנו רגילים לראות את זה אצל קייט מילדטון, אבל משפחת טראמפ לא ידועה בחיבה יתרה לרשתות אופנה עממיות או למחזור בגדים

מאת  | ‏ 23 דצמבר 2020

איוונקה ממחזרת זארה. מראה לא רגיל (צילום:  CHANDAN KHANNA לגטי אימג'ס)

איוונקה ממחזרת זארה. מראה לא רגיל (צילום: CHANDAN KHANNA לגטי אימג'ס)

בניגוד למישל אובמה או קייט מידלטון, נשות משפחת טראמפ לא בדיוק ידועות בחיבה יתרה לרשתות אופנה מהירה או לבישה של אותו הלוק פעמיים. מלניה רחוקה מכך במיוחד ולמרות שמדי פעם היא מפתיעה בפריט מזארה, לרוב היא בוחרת בפריטים בעשרות אלפי שקלים של מעצבי על.

איוונקה לעומתה היא קצת יותר ורסטילית, ואפשר לא פעם למצוא אותה בבגדים של מותגים טרנדיים במחירי ביניים. אפשר לומר ששתיהן אוהבות אופנה, ובעוד למלניה יש אולי סטייל יותר מלוטש, איוונקה היא ללא ספק העדכנית יותר.

אהבנו את השמלה עד מאד(צילום:  CHANDAN KHANNA לגטי אימג'ס)

אהבנו את השמלה עד מאד(צילום: CHANDAN KHANNA לגטי אימג'ס)

אתמול ביקרה איוונקה בפלורידה, שם היא לקחה חלק בחלוקת ארגזי אוכל למשפחות, באחד הבגדים הנגישים ביותר שראינו אותה לובשת. שמלת הנקודות המחמיאה עם החגורה התואמת היא של זארה ומחירה 269 ש״ח, ואם היא נראית מוכרת – זה בגלל שבשנה שעברה איוונקה לבשה אותה לאירוע אחר. איוונקה לא נוטה למחזר תלבושות שהיא לבשה לאירועים רשמיים, כך שנחמד לראות אותה מתחברת לרוח תקופת המשבר הכלכלי ולא עושה עניין ממחזור אאוטפיטים.

האירוע אמנם לא ערך זמן רב, אבל איוונקה ללא ספק הצליחה לסחוט את המירב ממנו. היא סחבה ארגזים, הצטלמה עם מעריצים, חילקה מאפים ונופפה לרכבים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by OK! PAKISTAN (@okpakistan)

לשמלת הנקודות (שכבר השווינו בעבר לאחת השמלות שלבשה ג׳וליה רוברטס ב״אישה יפה״) איוונקה צירפה נעליים שטוחות של לובוטן – אולי אחרי שהיא ראתה את מלניה מקבלת ביקורת על כך שהיא הגיעה בעקבי סטילטו לאירועי שטח לא מעונבים – עגילי חישוק זהובים ומסכת פנים של המותג אברליין עם הדפס טאי-דאי והכיתוב ״100% אנושית״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gheir.com (@gheir)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump Fan (@always.ivanka)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by First Family Trumps (@firstfamilytrumps)

השאירו תגובה

 

  • לנשות טראמפ אין שום סטייל. תפסיקו להפוך את שתי הפתטיות האלה למשהו שהן לא

    מאת: ר |‏ 24 בדצמבר 2020 | 12:28
  • לעורכת, אחרי שנים של הערצה עיוורת לנשות טראמפ (אף כתבה לא פספסה את הסופרלטיבים "מהממת", "מושלמת", "מרשימה", "מדהימה"…וכו) אני שמחה שתשומת הלב תעבור לגברת קלאסית אמיתית, ד"ר ג"יל ביידן…לנשות טראמפ יש עוד הרבה ללמוד ממנה והסגנון שלה…ולפני שכמה גברים מתוסכלים ממה שיש להם בבית ו"מתים" על דוגמנית העירום מלאניה יספרו לי שאני קנאית-אז לא, אני פשוט קניינית אופנה שמבינה בדבר או שניים…

    מאת: ריקי |‏ 24 בדצמבר 2020 | 11:12