השמלה? מזארה: איוונקה טראמפ בלוק זול ומושלם

הבת הראשונה של ארה"ב יצאה אתמול לעוד יום במשרד, אבל במקום ללבוש כהרגלה שמלת מעצבים יקרה, הלכה דווקא על שמלת מזארה שעולה 269 שקלים בלבד. ואם היא נראית לכן מוכרת, יש לכך סיבה טובה

מאת  | ‏ 11 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump (@ivankatrump) on

איוונקה טראמפ היא אישה של הביוקר. זה דבר שאין לטעות בו. הנסיכה המושלמת של אבא טראמפ, שתמיד נמצאת לצדו, ותמיד גורמת לו לגאווה רבה, מכירה את מנעמי החיים מהרגע שיצאה לעולם וכפית של כסף נדחפה לפיה. אבל זה לא רק הכסף שהופך את איוונקה לסטייל, והלוק הנ"ל שיצאה איתו מהבית, מוכיח זאת.

אתמול בבוקר יצאה איוונקה בת ה-37 מביתה לצד בעלה ג'ארד בשמלה של זארה, שהזכירה מאוד את הלוק של ג'וליה רוברטס ב"אישה יפה", בסצנה בה ויויאן מצטרפת לאירוע של החברה הגבוהה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ivankatrumppix (@ivankatrumppix) on

אמנם בסרט לבשה ג'וליה שמלה חומה עם נקודות לבנות, ופה הצבעים התהפכו, אבל הווייב המוצלח נשאר, והעובדה שמדובר בפריט של זארה, שכל אחת יכולה לרכוש, רק מחדד את הקשר לוויויאן האלמותית.

מחיר השמלה, המגיעה עד הקרסול עם חגורה עבה במרכז, 269 שקלים. המחיר הזה נמוך מאוד, בטח שיחסית ללוק האלגנטי והנינוח שהשיגה בעזרתו איוונקה, שמעולם לא נראתה קלילה יותר. את האאוטפיט חתמה עם עקבי זמש בצבע ניוד ורדרד ותיק קייצי ומגניב בצבעי חום וקש, שכולנו היינו נושאות לים בשמחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump (@alwaysivanka) on

באופן כללי, איוונקה מסתדרת נהדר עם זארה. הרבה יותר טוב מאמה החורגת, מלניה, שזארה הצליחו לסבך אותה בשערורייה שלעולם לא תשכח, עם הז'קט המפורסם בעל הכיתוב "לא באמת אכפת לי".

איוונקה נוהגת ללבוש שמלות ומעילים של רשת הענק הספרדית במינונים גבוהים. מה שכן, בניגוד לרובנו, וגם לוויויאן מ"אישה יפה", לרוב ישלים את הלוק הנגיש תיק מעצבים בעשרות אלפי שקלים, או עגילי פנינים שאפשר לקנות איתם סניף זארה שלם.

269 שקלים והיא שלכן (צילום: Zara)

269 שקלים והיא שלכן (צילום: Zara)

השאירו תגובה