גם מרחוק, גל גדות ניצחה את השטיח האדום הזה

היא זכתה בפרס מרגש במיוחד, והנונשלנט האצילי של לוק נאום התודה המוקלט שלה זהר מעל השמלות המושקעות שעלו פיזית על בימת טקס הפרסים. לקראת "וונדר וומן 1984", קבלו תזכורת חיונית לגבי כמה כיף זה לראות אותה על המסך

מאת  | ‏ 7 דצמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elizabeth Stewart (@elizabethstewart1)

עונת טקסי הפרסים ההוליוודית הולכת ומעמיקה בהדרגה לכיוון רגעי השיא הנוצצים שלה, ובשנה נורמלית זה אומר שבשלב הזה כבר היינו מתעוררים בכל יום ללוק שטיח אדום אחר ומרהיב של גל גדות, על רקע יציאתו לאקרנים של "וונדר וומן 1984". ובכן, מסתמן כי זו אינה שנה נורמלית, ובכל זאת עוד לא נולדה המגפה שתעצור את הסטאר-קוואליטי של האישה הזאת מלשטוף לנו את הפיד בזוהר מעורר השראה וגאווה.

וכעת לשאלה המאתגרת שהציגה הסטייליסטית אליזבת סטיוארט בחשבון האינסטגרם שלה: "רוצים להיראות כמו גל גדות?". אם זה משהו שמדבר אליכם, מסתבר שהטרנספורמציה לא כרוכה בהליך מורכב מדי: "פשוט זרקו על עצמכן קצת לואי ויטון והתכוננו לטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@galgadotgoddess)

זה בדיוק מה שעשתה גיבורת העל מראש העין, וטכנית זה אכן משהו שגם אנחנו יכולות לעשות ברגע זה (מינוס הוויטון, זארה גם עובד?) – כי גל בסך הכל צילמה את נאום התודה שלה על הזכייה המרגשת בפרס "הגיבורה הגדולה ביותר על המסך". ועדיין, נוכחותה הווירטואלית בטקס גברה על זו הפיזית של כוכבות כמו לילי קולינס, ואנחנו לא אומרות סתם כי העדפנו את הפורמט "גל באל.איי" על פני "אמילי בפריז".

שמלת המיני מקולקציית הריזורט של לואי ויטון, העשויה חיתוכי עור בדוגמאות אבסטרקטיות, הלמה היטב את הנונשלנט האצילי שגל הפכה לסמל המסחרי שלה. בשילוב עקבי סטילטו אדומים ומינימום מאמץ בגזרת האיפור-שיער, היא הודתה במתיקות אופיינית על הבחירה בה וגרמה לנו להתרגש עוד קצת לקראת הצפייה המיוחלת בסרטה החדש. רק תנו לנו עוד מהיופי משובב הנפש הזה.

 


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FCC Daily (@fashion_celebs_critics_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

 

השאירו תגובה