רגעים אחרונים של סטייל: מלניה טראמפ באאוטפיט מפתיע

מלניה טראמפ לא ממעריצות חג המולד ויש סיכוי שהתייצבה להתחייבותה העונתית בחוסר חשק, אך בהחלט עשתה זו בפול-שיק. הגברת הראשונה לבשה מעיל משבצות שחור ולבן של מותג סופר טרנדי שלא ציפינו שתלבש. רגעים אחרונים של סטייל בבית הלבן

מאת  | ‏ 24 נובמבר 2020

 מלניה טראמפ, אנחנו מתגעגע מאד (צילום: NICHOLAS KAMM לגטי אימג'ס)

מלניה טראמפ, אנחנו מתגעגע מאד (צילום: NICHOLAS KAMM לגטי אימג'ס)

בכל שנה, יש פוקוס אופנתי מיוחד על הגברת הראשונה בתקופה שלפני חג המולד אך השנה, עם ההבנה וההפנמה שכבר לא נראה את מלניה בהרבה טקסים חגיגיים נוספים, הוא גדול במיוחד.

להגעתו של העץ המסורתי לבית הלבן לבשה טראמפ חיוכים רחבים ולא אופייניים, אולי כאלו שמבשרים על תחושת הקלה מסוימת, ושלפה את הלוק המזוהה איתה- מעיל מחויט שסוגר את הפינה באלגנטיות.

כמה מהופעותיה הציבוריות המדויקות ביותר של מלניה נתנו כבוד לעקרון האופנתי הזה. ביניהם ניתן לציין את שמלת המעיל מזמש של בית האופנה ברברי, ואת מעיל הקימונו מבית דולצ'ה וגבאנה שלבשה בדיוק לאותו אירוע חגיגי בשנה שעברה.

הפעם בחרה מלניה במעיל משבצות בשחור ולבן של בלנסיאגה. השיער שלה נח על הכתפיים בטבעיות וניכר שפסי הגוונים הבהירים שבו חודשו ביד מאומנת. את הלוק חתמה טרמאפ עם כפפות עור שחורות ומגפיים בגובה ברך בצבע שחור.

מחויכת כי זו פעם אחרונה? (צילום: NICHOLAS KAMM לגטי אימג'ס)

מחויכת כי זו פעם אחרונה? (צילום: NICHOLAS KAMM לגטי אימג'ס)

הסגנון האופנתי הנוקשה אך המרהיב המזוהה עם מלניה בא לידי ביטוי גם בלוק הזה. הוא אמנם זוכה שוב לעניין נקודתי בגלל הטיימינג המיוחד של הכרעת הבחירות אבל גם בגלל דליפת ההקלטות בהן התבטאה טראמפ בזלזול כלפי ההכנות והטרראם שמתלווים לחג המולד.

טראמפ אולי התייצבה להתחייבותה העונתית בחוסר חשק, אך בהחלט עשתה זו בפול-שיק. נמשיך לעקוב וללקט פירורים אחרונים של סטייל נשיאותי, עד פרידתה מהטייטל.

בחירה מפתיעה לכריסמס (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

בחירה מפתיעה לכריסמס (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה